Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij zijn getrouwd!

17-10-2010 10:20:26
Hoi dames en heren,

Vrijdag ll was het dan eindelijk zover! Na 360 dagen aftellen was het eindelijk zover!
Om 07.00u opgestaan, gegeten en doucheke gepakt en om 08.00u toekomstige en zoontje buiten gezet! Ze gingen hun klaarmaken bij zijn mama.

Dan begon het in een stroomversnelling te gaan! Visagiste en kapster kwamen aan, mijn zus en de ceremoniejuffie kwamen ook met dikke oogjes binnen? ;-)

Mij klaarmaken, onze dochtertjes klaarmaken en voor dat we het wisten was het 10.00u!

De bel ging! OOhhhh hoe spannend! De deur open doen en daar staat mijne vriend! Helemaal afgeborsteld in een zwart pak van Hugo Boss met roze das, zijn haar helemaal in de ploooi, lekker sexy te wezen aan de voordeur! Eventje kreeg ik het moeilijk! Stress, spanning, emoties nemen dan de bovenhand en der kwamen wat traantjes!

Helemaal goedgekeurd terug naar binnen gegaan! Om 10.30u zijn we dan samen met de chauffeur en fotograaf vertrokken naar de oude lijmfabriek in Hasselt voor de foto's te maken! Ze gaan super zijn! Vervallen, oud en akelig gewoon helemaal ons ding!

Terug naar huis waar ondertussen de suite stond te wachten! Eerste poging gedaan om naar het toilet te gaan, snel een broodje binnengewerkt en een glas champagne gedronken.
Bijna 12.45u en we vertrekken naar het gemeentehuis! Om 13u binnen en om 13.15u al terug buiten maar we waren getrouwd! Nog wat foto's genomen en vertrokken richting de kerk. Om 14u was het dan zover! Iedereen ging binnen zoals het hoorde, de meisjes hebben prachtig met de rozenblaadjes gegooid en ze zijn allemaal braaf geweest! We hadden 6 bruidskindjes tussen de 7 maand en 7 jaar!
De mis was heel mooi maar ik heb het heeeel koud gehad. Het was heel emotioneel maar ook grappig! Mijn man kreeg de ring niet over mijn vinger dus dat was eventjes een gesukkel!
Na de mis hebben we ballonnen losgelaten nog wat foto's getrokken en dan zijn we richting feestzaal gegaan voor de eerste receptie!

Vanaf hier was alles gewoon heeeeel goed! Alles is volgens plan verlopen, het eten was super, de dj was super! Het was gewoon af!
Na de speech en openingsdans hebben we wat gedanst en dan hebben we nog een verrassing gekregen van het wijkcomité! Een supergoe optreden en daarmee was de sfeer gezet!
Nog zeer lekkere bruidstaart gegeten en het dessertbuffet was gewoon af!
Het feestje heeft tot 03.00u geduurd dat misschien wat vroeg was maar we vonden dat niet erg! We waren zooo moe dat we niets liever wilde dan ons bed in duiken!

Volgens de zaalverantwoordelijke was er nog nooit zoveel gedronken als op ons feest! Ha het was kort maar krachtig maar zo hebben we het graag!

Nu zijn we al twee dagen aan het genieten van een huis vol bloemetjes en wachten we in spanning af tot we de foto's kunnen bewonderen.

Met dank aan:

Cindy Frey: Onze superlieve rockfotografe! Ze ging na de openingsdans naar huis maar is nog 1,5u blijven hangen.. :-)
Bloemenhuis Coenen: voor de mooie bloemen en bruidsboeket
Visagiste Gerty: De make-up bleef heel de dag perfect zitten!
Kapster Katja: Mijn en de kindjes hun haren bleven ook heel de dag perfect liggen!
Pastificio Guiljana: Voor het overheerlijke eten.
Dana en vrienden: Die onze garcons waren! Allemaal rond de 18jaar maar ze hebben hard en goed gewerkt
Ceremoniemeester Kim: Voor alles in perfecte banen te leiden!

Het was gewoon alles wat wij ervan hadden verwacht en meer!
Foto's volgen nog want die wil ik zeker nog met jullie delen!

Groetjes en nog veel plezier met het organiseren van jullie huwelijk

sarah
15-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1325

Anke
20-8-2010
 Meld misbruik17-10-2010 10:31:19

Zo te zien een superdag!
Dikke proficiat en geniet nog van de wittebroodsweken en die lekker gelukzalige roes :)

Groetjes

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik17-10-2010 11:46:04

Klinkt als een super dag!

Geniet van jullie leventje samen!!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-10-2010 12:51:22

Proficiat!!! Geniet van de wittebroodsweken en als er fotootjes zijn... ;-)

angela
2-10-2010
 Meld misbruik17-10-2010 15:15:20

Van harte proficiat. Geniet van het huwelijksleven en van mekaar , samen met de kindjes.

groetjes Angela

mieke
1-7-2011
 Meld misbruik17-10-2010 19:30:13

een hele dikke proficiat met jullie grote dag.... hoop dat de onze ook zo mag zijn hihi

Geniet heel veel van elkaar en van de kinderen...

Veel liefs Mieke

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-10-2010 10:55:34

Dikke proficiat! Klinkt fantastisch allemaal!
Goe genieten van elkaar!

Groetjes
Sharon

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-10-2010 13:59:48

Proficiat, ik kijk al uit naar de foto's!

Gwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...