Terug naar overzicht
Dag Inge, wij hebben de Barrier ook geboekt voor onze trouw in mei 2011. We hebben in tussenperiode reeds ons proefeten gehad en dat was echt dik in orde. Ik zat er in begin ook mee in mijn maag dat er een aantal recensies waren waar dat er te weinig eten was. In tussentijd heb ik contact gehad met 3 koppels die hun feest hier gehad hebben en dat was allemaal zeer positief! We hebben wel een uitgebreid menu en een buffet als hoofdgerecht om er zeker van te zijn dat iedereen genoeg heeft. De Barrier heeft ons verzekerd dat er zeker voldoende buffet zal zijn om meerdere keren te gaan. Alleszins veel succes met u keuze! Vanessa
hoi, iemand van bij mij op werk is daar paar weken geleden naar een feest moeten gaan, en ze vond het eten niet voldoende genoeg (ze had eigenlijk nog honger)dessertbuffet was wel heel voldoende, maar wat haar ook stoorde, het duurde enorm lang eer ze hun drinken hadden, en zelf gaan halen was geen optie, met als gevolg dat ze op moment echt 2 stuks per persoon bestelden aan garcon die rond liep, om toch iets langer toe te komen met hun drinken, maar dat zijn dingen die je op voorhand goed kan afspreken daar... het was wel een prachtlocatie vonden ze... groetjes
Hey wij hebben ook geboekt voor ons feest bij de barrier, En mijn zus was hier naar een feest geweest en alles was in orde dus ik denk als je dit allemaal heel goed afspreekt vooraf dat alles wel in orde is! Qua prijs, dit is af te spreken want wij hadden ook eerst rond de 100euro en hebben dit kunnen herleiden naar 81 dus ... Veel succes! groetjes