Terug naar overzicht
Als jij je beter voelt bij je haar los, dan zou ik het zou houden. Je kan altijd nog eens een ander kapsel proberen, maar je moet u echt wel goed voelen! grtjes
Persoonlijk vind ik wel dat de mensen je nog moeten 'herkennen'. Als de mensen je niet zo gewoon zijn, kan dat verrassend overkomen: positief, maar misschien ook negatief... Je zegt zelf dat je jouw stijl kapsel héél mooi vond bij je kleed. Dan zou ik eerder voor een stijl kapsel gaan.
Hey suzy, ik heb dat probleem ook, denk dat ik ook een keer een kapsel met losse opgestoken krullen (de kapsels zoals de modellen op de site van maggie sottero, vind ik supermooi) en eentje met een hoge strakke klassieke dot, met een diadeemke ofzo ga proberen. Ik heb ook heel stijf haar en ik wil niet dat ik er in een keer onherkenbaar ga uitzien op onze trouwdag, en van de andere kant, op je trouwdag mag het als eens wat anders zijn he hihi . Dus ik zou zeggen, probeer nog eens iets anders, en vergelijk ze dan eens, dan kunt ge nog zien wat het mooiste staat he. Groetjes!