Terug naar overzicht
Vraag eens aan dat koppel naar wiens trouwfeest je geweest bent, hoe zij dit aan iedereen gevraagd hebben? Persoonlijk zou ik niet graag een uitnodiging krijgen met dit erop, iedereen draagt toch wat hij/zij wil? Ik denk dat er weinig jonge vrouwen zijn die een lange rok dragen, of je moet al in de suite lopen.
avondkledij of black tie ... zijn de dresscodes die enigzins overeenkomen, maar dan mogen de dames nog wel in een korte jurk komen en ... wordt voor de heren een smoking of rokkostuum verwacht. Ook stadskledij is een oplossing ... maar dan weet je niet direct of iedereen in het lang komt ... maar dan wordt in principe de broek al weggecijferd
Ik sluit me aan bij Stefanie... Niet iedereen voelt zich goed in zijn vel bij een dresscode die je oplegt. Wij hadden ook graag de vrouwen in jurken en de mannne op z'n minst niet in jeans... maar ik heb liever mijn vrienden derbij en dat ze zich goed voelen. Wij hebben dus gekozen voor een hele vage maar subtiele dresscode: casual glamour. Een ander leuke waar we over aan het twijfelen waren was: dress to impress... Veel succes!
Dank je voor de tips, Stefanie, eigenlijk stond op hun uitnodiging "stadskledij gewenst" en dat vond ik toen zo van "pff nu moet ik nog iets lang gaan kopen!!" En het is zo dat ik liever iedereen happy zie dan dat ze zich niet goed voelen omdat ik perse wou dat ze in het lang waren!!!! Maar Charlotte jullie tip is wel leuk "casual glamour"!!!! Ursula
hallo Wij zetten erop "feestkledij"! vinden wij leuk klinken jeff