Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe vraag je de genodigden om voor het avondfeest "lange" kledij te dragen?

17-10-2010 19:59:43
Vorig jaar ben ik naar een trouwfeest geweest waar iedereen in het lang was, ik dacht eerst "Amai" maar uiteindelijk vond ik het schitterend!!!!
Wij trouwen op 03/09/2011 en ik had graag gehad dat op ons avondfeest iedereen in het lang kwam, weliswaar daarom geen suitekledij maar gewoon, een lange rok ofzo maar geen broeken, hoe zeg je zo iets? Ik vind het nogal "cru" om op de uitnodigingen "suite kleding gewenst" te zetten.... Iemand tips????

Ursula
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1395

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik17-10-2010 20:52:56

Vraag eens aan dat koppel naar wiens trouwfeest je geweest bent, hoe zij dit aan iedereen gevraagd hebben?

Persoonlijk zou ik niet graag een uitnodiging krijgen met dit erop, iedereen draagt toch wat hij/zij wil? Ik denk dat er weinig jonge vrouwen zijn die een lange rok dragen, of je moet al in de suite lopen.

dj LeBart

Meld misbruik17-10-2010 20:57:47

avondkledij of black tie ... zijn de dresscodes die enigzins overeenkomen, maar dan mogen de dames nog wel in een korte jurk komen en ... wordt voor de heren een smoking of rokkostuum verwacht.

Ook stadskledij is een oplossing ... maar dan weet je niet direct of iedereen in het lang komt ... maar dan wordt in principe de broek al weggecijferd

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik18-10-2010 5:41:55

Ik sluit me aan bij Stefanie... Niet iedereen voelt zich goed in zijn vel bij een dresscode die je oplegt.

Wij hadden ook graag de vrouwen in jurken en de mannne op z'n minst niet in jeans... maar ik heb liever mijn vrienden derbij en dat ze zich goed voelen. Wij hebben dus gekozen voor een hele vage maar subtiele dresscode: casual glamour. Een ander leuke waar we over aan het twijfelen waren was: dress to impress...

Veel succes!

Ursula
3-9-2011
 Meld misbruik18-10-2010 9:30:04

Dank je voor de tips, Stefanie, eigenlijk stond op hun uitnodiging "stadskledij gewenst" en dat vond ik toen zo van "pff nu moet ik nog iets lang gaan kopen!!"

En het is zo dat ik liever iedereen happy zie dan dat ze zich niet goed voelen omdat ik perse wou dat ze in het lang waren!!!! Maar Charlotte jullie tip is wel leuk "casual glamour"!!!!

Ursula

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik18-10-2010 21:54:43

hallo
Wij zetten erop "feestkledij"! vinden wij leuk klinken

jeff

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...