Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs Cermo

17-10-2010 21:07:17
Dag bruidjes,

ik ben enkele weken geleden voor de 1ste keer trouwkleedjes gaan kijken en passen in Cermo (Turnhout). Ik heb daar al enkele mooie kleedjes gevonden maar zou graag nog een beetje rondkijken voor ik beslis. Mijn vraag was nu of er grote prijsverschillen zijn tussen verschillende bruidswinkels... Is Cermo eerder een duurdere winkel of valt dat goed mee? Ik heb daar eigenlijk geen idee van =) Wil wel nog eventjes zeggen dat ik echt heel tevreden ben van de service daar!!

Alvast bedankt en nog veel plezier met het regelen!

Sofie

Sofie
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2848

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik17-10-2010 21:53:06

Hoi,

ik heb mijn kleed gekocht bij Cermo en was supertevreden over de service daar!
Mijn kleed kost samen met de juwelen (oorbellen, ketting, armband) 1800 euro. Het kleed is van het merk Marylise.

Nog veel succes!

kimberly
22-9-2011
 Meld misbruik17-10-2010 23:00:36

Hallokes,

Ik ben zelf ook bij cermo geweest en heb daar idd veel mooie jurken gezien,maar voor mij was het toch een beetje buiten mijn budget,ik ben dan verder op zoek gegaan en bij aziexport terechtgekomen,kleedje daar besteld en ben het van de week gaan ophalen,zij hebben nu een nieuwe winkel ook in Turnhout ,in de patersstraat,echt prachtwerk.K heb nog geen 500eur betaald,K ben echt zéér tevreden dat ik hen heb gevonden,van het uitgespaarde geld kan ik een deel van het feest betalen.
Zij hebben daar wel geen bekende merken,alles is blijkbaar hun eigen merk.
Mocht je nog niets beslist hebben ,is het zeker de moeite daar eens te gaan kijken.

groetjes Kimberly

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik18-10-2010 9:32:01

Ik heb mijn kleed bij Cermo 1690 euro betaald inclusief retouche. Ik was ook bij Liliane Claes gaan kijke, maar had echt geen vriendelijke madam.. Prijs van jurk was dezelfde enkel is het wel zo dat de retouche bij Cermo 120 euro kost en bij Liliane Claes 60 euro. Wat wel verschil was (en daarom dat ik bij Cermo heb gekozen): 1/ om daarna sleep weg te werken, werken ze bij Cermo met lusjes onderaan kleed om zo sleep dubbel gevouwen weg te steken en bij Liliane Claes zeiden ze gewoon: ge pakt een veiligheidsspeld en pakt sleep ergens int midden en steek die vast op uw poep... Allé, en die vuile sleep komt zo int zicht! 2/ Cermo was véél vriendelijker op alle gebied. Service mag je betalen vind ik.... Heb echt vertrouwen in deze winkel. Ik mag maar 3 weken voor trouw terug gaan voor eerste pas en heb daar eigenlijk geen stress voor (wel spijtig dat ik nog zo lang moet wachten, maar dat is dan omwille van emotionele ipv stress te krijgen) en ben er zeker van dat ik stress zou gekregen hebben als ze dat bij Liliane Claes zeiden... Voelde me daar ook helemaal niet op mijn gemak.....

janny
21-5-2011
 Meld misbruik18-10-2010 10:58:59

@ kelly: wij hebben de vraag ook gesteld wat we moeten doen met de sleep als ik die naar omhoog wil doen. Ik kreeg dus ook het antwoord pak een veiligheidsspeld. Het kleed dat ik aanhad was er eentje van Ian Stuart volgens de dame het duurste van de winkel. Dan mogen ze toch wel een andere manier uitvinden om het sleep op te halen. Wij hebben nog het voorstel gekregen om dit met naald en draad te doen .

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik18-10-2010 11:00:25

Ik kan ook Boetiek Maya in Hemiksem aanraden. Kleine winkel maar heel professionele en persoonlijke aanpak. Retouches zijn daar gratis .. Ik heb 1,5u gepast en uiteindelijk het kleedje gevonden :)

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-10-2010 13:58:14

Mijn kleedje van Marylise komt ook van Cermo, incl. retouches en stola 1.500,00 € voor betaald!
Snelle, vriendelijk en goede service, zou er zo terug naartoe gaan!
Qua prijzen daar kan ik niet echt over oordelen heb eigenlijk maar 2 winkels gedaan!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik19-10-2010 10:17:43

Volgens mij zijn de prijzen van bepaalde merken/kleedjes gelijkaardig in de meeste winkels. Best wel informeren over de prijs van de retouches. Als je per aanpassing moet ebtalen kan dit hoog oplopen.

Voor het opsteken van de sleep houd je er best rekening mee dat het wegwerken of opbinden niet voor elk kleed mogelijk is. Maar zelf had ik ook meer vertrouwen in het opbinden met lussen dan een veiligheidsspeld die de stof kan beschadigen en "doorritsen".

Zelf heb ik ook mijn keuze bij Cermo gevonden. En ben tot hiertoe heel tevreden over de service, vriendelijkheid enz.

Sofie
1-10-2011
 Meld misbruik19-10-2010 23:05:11

Ok, bedankt voor de informatie =) Ik heb ondertussen nog afspraak gemaakt bij 2 andere winkels, al is het maar gewoon om te genieten van het feit dat je nu nog zoveel trouwkleedjes mag aandoen als je wil! En dan kan ik zelf ook nog een beetje vergelijken. Ik heb prijzen van verscheidene winkels ook zelf nog eens vergeleken en blijkt inderdaad dat Cermo niet de goedkoopste is, maar dat de kwaliteit er dan ook wel naar is. En voor merken als Rembo en Marylise betaal je natuurlijk sowieso de prijs. Ik ga dus afwachten, en als ik geen 2de wauw-kleedje vindt, zal het toch dat van Cermo worden. Dan ben ik gerust bereid iets meer budget uit te trekken =)

Dankjewel dus!

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info