TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
2-10-2010
|
18-10-2010 8:35:20
Wij hadden Dance me (to the end of love) van Pieter Embrechts.
|
|
kristel
1-7-2011
|
18-10-2010 9:38:05
hey,
ik zat met hetzelfde probleem,
en omdat ik niet wil dat de mensen tot de openingsdans op hun stoel blijven zitten,
dans ik tussen het voor en hoofdgerecht met onze papa op 'i loved her first' mijn "echte" vader-dochter dans,
en dan na de openingsdans, weet ik nog niet, mss 'because you loved me' van celine dion, is ook een mooi en toepasselijk nummer vind ik
|
|
Wendy
7-8-2010
|
18-10-2010 10:06:44
Ik heb wèl op I loved her first gedanst met mijn papa. Dit moest en zou zo gebeuren!!
Mijn man (hihi, het went maar ni) hechtte er niet zoveel belang aan maar omdat zijn mama op da gebied nogal een rare is, heb ik m'n ventje gewoon de opdracht gegeven van met zijn mama te babbelen tijdens het dansen. Zo heeft ze dus geen aandacht besteed aan het liedje...
Toen ik mijn papa ging halen heb ik in zijn oor gefluisterd dat hij goed moest luisteren naar de tekst. Ik kan u verzekeren: emoties gegarandeerd!!! De dagen na de trouw heeft hij nog heel vaak opnieuw naar het liedje geluisterd, volgens mijn mama telkens opnieuw met tranen in z'n ogen :-)
|
|
Katrien
8-7-2011
|
22-10-2010 22:16:39
Ik vind dit zeker niet ongepast!! Mijn schoonzus had als 2de liedje om met haar vader te dansen "Dochters" van Marco Borsato, terwijl haar man met zijn moeder aan het dansen was. Ook trouwens een prachtige tekst!!
Ga er dus maar voor!!
|
|
Tessa
30-11-2012
|
15-11-2010 3:12:42
Hey Sofie,
als jij met je vader wil dansen op dat liedje:DOEN!!Die kans krijg je maar één keer. Ik zou het ook doen,alleen kan dat niet meer.Mijn papa is in 1995 overleden en ik zou er alles voor geven om nog eens te kunnen dansen met hem. Je vriend(op dat moment al echtgenoot)en zijn moeder moeten maar in hun hoofd de tekst wat aanpassen.Uiteindelijk telt het ook voor hun relatie:zij was ook de eerste die van hem hield,waarschijnlijk zelfs nog voor zijn geboorte.
Dus ga ervoor en laat je dat moment met je vader niet ontnemen!!
|
|
eline
4-6-2011
|
14-12-2010 19:30:08
Hey sofie, ik kende het liedje helemaal en heb het even op you tube gezocht! Wat een prachtige tekst, ik zit hier al te snotteren achter de pc. Echt een prachtig liedje en nu ik het gehoord heb, wil ik het ook graag na mijn openingsdans! Dus zeker doen, zou ik zeggen!!!
|
|
Inge
17-9-2011
|
7-1-2011 0:29:08
Hoe meer ik naar het liedje luister,hoe meer ik het terug bovenaan in mijn lijstje gezet heb.Ik had ook eerst veranderen naar celtic woman you raised me up omdat dit dan wel bij beide past
Ma ik vind dat i loved you first zo mooi liedje dat ik het blijf herbeluisteren en steeds met traantjes in de ogen,vooral als ik voor me zie hoe ik er met papa op zou dansen :-),beetje emotioneel geworden sinds de geboortes van de dochters vroeger was ik zo niet maar nu bij minste emomoment sta ik met tranen in de ogen hahaha
Nu nog zien wat het ventje zegt maar regel bijna alles alleen de laatste tijd dak zo denk van hé dan mag ik da liedje toch wel nemen zeker,dus afwachten
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|