Terug naar overzicht
en zou je ook willen zeggen welk kleedje, merk enz.? Fijn dat je jouw droomjurk hebt gevonden!
Ah! Ahja, sorry! Het is het kleedje Halifax van Pronovias en heb het gekocht bij Maxim's Couture Ben zeer tevreden met hun hulp!!! Ik had het kleedje is op foto gezien voor een stukje en vond het toen niet zo mooi, tot ik het op de kapstok zag hangen en dan nog is mocht aan doen ook ! Gho als ik er aan terug denk :-) :-)
Ik heb mijn pronovias kleedje ook bij Maxim's gekocht en was ook zeer tevreden. Ik ben al aan het aftellen naar mijn eerste pas op 20 april!Heb je kleedje even opgezocht en het is een supermooi kleed!
Ik heb ook een kleedje van pronovias van bij maxim's couture. De service vond ik tot nu toe zeer goed en zeker niet zo opdringerig als bij sommige andere winkels. Ik heb ongeveer hetzelfde kleedje als jou gepast met een exta superlange sleep maar was een beetje te zwaar voor mij. succes nog!
Heel mooi kleedje! Proficiat ;).
Echt een mooi kleed !! Wel een mooi merk vind ik, Pronovias... Ik heb er zelf ook een kleedje van gekocht de Florencia... bij Liliane Claes, tot hier toe ook zeer tevreden van de winkel!!! Ik kijk al uit naar de eerste pasbeurt... zou het zo terug willen aandoen `-)