Terug naar overzicht
Je kan gewoon na het vermenigvuldigen met jouw pa, de DJ geen trage meer laten draaien, maar een ineens een up-tempo liedje zodat de sfeer er ineens in zit! Jullie kiezen zelf hoever jullie in het vermenigvuldigen gaan hé! grtjes
Hey Lynn En weet jouw toekomstige hier al van? Misschien moeten jullie het eens bespreken... Het is tenslotte toch ook het huwelijk van zijn zoon he. Sluit je hem dan niet wat uit? Ik zou in jouw geval misschien toch kiezen om die 'trots' ff opzij te zetten en toch gewoon ff een dansje met hem te doen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe diep het zit he. Er is in elk geval voor elk probleem wel een oplossing! Succes en groetjes!
Wij deden het heel anders... Ik en mijn man dansten nadien indd met onze ouders (dus ik met mijn papa en bart met zijn mama), maar nadien kozen we iemand uit het publiek... Meestal iemand van de vrienden of andere dichte familie... Zo voorkom je het toch...? groeten, astrid
Hey Anke, En al de rest natuurlijk bedankt voor de reactie! Mijn verloofde weet dit hoor, en hij verstaat het helemaal! De verstandhouding met zijn vader is ook niet optimaal hoor, maarja soms denk ik och ik zal gewoon 2minutjes e danske placeren voor de kerk in het midden te houden en dan als ik dat denk, gebeurt er weer iets scheld hij mijn verloofde uit of mij ofzo en da Groetjes
Hey Lynn Het is natuurlijk moeilijk in te schatten als je als buitenstaander de situatie niet kent Er zijn zoveel manieren om te vermenigvuldigen...ik ben er zeker van dat jullie er wel uit komen! Groetjes
hey! idd er zijn zoveel manieren om te vermenigvuldigen. Ik heb de tweede slow met mijn papa, mijn mam met zijn mama gedansd en in de helft van het liedje heeft de dj iedereen op de dansvloer geroepen en nadien het dansfeest gestart. Ik schiet wel goed op met mijn schoonvader, maar wij wouden gewoon geen half uur "vermenigvuldigen"... Ik zou me dus helemaal niet verplicht voelen om met je schoonvader te dansen! dat doet heus niet iedereen. groetjes! joke
Hey Lynn! Bruidjes van dezelfde dag hebben dezelfde drama! Ik wil ook helemaal niet met mijn toekomstige schoonvader dansen... alleen de gedachte al! Daarom gaan we het zo doen... Mijn toekomstige en ik dansen onze openingsdans en dan doen we geen vermeningvuldiging. Later op de avond vraag ik een slow aan en dansen 'ik en mijn vader' en 'mijn ventje en zijn moeder' Ik mag er niet aan denken dat ik met met mijn toekomstige schoonvader moet dansen, brrrr!
Hey iedereen, We denken dat we een oplossing gevonden hebben! @ Liselotte ja "grappig" is het niet maar wel dat dat wij bruidjes van dezelfde dag het zelfde drama hebben! We gaan het waarschijnlijk als volgt doen: Ik vraag mijn mama als getuige en mijn verloofde zijn broer Na de openingsdans dan ik dan met mijn papa, men verloofde met zijn mama, dan ik met zijn broer en hij met mijn mama (De getuige Hé) Wat denken jullie ? Groetjes