Terug naar overzicht
Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing deze hadden wij en het was een succes :-) geen vaak gebruikt liedje en goede betekenis :-)
Wat ik heel mooi vind
...is Nickelback - Never gonna be alone. Niet het cliché en aangepaste tekst voor openingsdans.
Onze openingsdans is ook niet voor de hand liggend, nl. warmness on the soul van Avenged Sevenfold. Dat is een metal hardcore band. Het is een van hun rustige slow-achtige nummers. De tekst is wel heel geschikt voor een openingsdans.nummer met lyrics kan je op youtube beluisteren. http://www.youtube.com/watch?v=3plt6wMQyQE
Wij kiezen voor queens of the stone age, make it wit chu grtjes
Hey! Als die groepen die ke opnoemt hebben meestal ook wel een 'zachter' liedje dat je kan gebruiken als openingsdans. Maar eigenlijk maakt het niet uit waarop je danst, het moet gewoon bij jullie passen. Kzou natuurlijk geen liedje kiezen over de dood of over scheiden/geweld/overspel. Doe gewoon wat jullie leuk vinden en dat zal iedereen wel blij zijn :) :) :)
Wij hadden Anouk - Our own loveMaar idd gewoon doen wat jullie allebei graag willen.
Hey Virginie, Ik wil net hetzelfde als waar jij naartoe op zoek bent... Al een keuze gemaakt? Ik dacht ook nog aan keane: somewhere only we know? Coldplay - clocks? 3 doors down: your arms feel like home? Ik hoop dat we vlug iets vinden :-) Groetjes!!