Terug naar overzicht
Hoi,1) Intredelied2) Verwelkoming3) Moment van vergeving4) Openingsgebed5) Eerste lezing6) Tussenzang7) Evangelie8) Homilie9) Huwelijkssluiting10) Huwelijksbelofte11) Zegening van de ringen12) Zegening van de huwelijkskaars13) ondertekening van het huwelijksregister14) Lied15) Voorbeden16) Offerande17) Lied18) Groot dankgebed19) Eucharistiegebed20) Huwelijkszegen21) Vredewens22) Communie23) Lied24) Bezinningsmoment25) Slotgebed26) Uittredelied27) Woordje ter bedanking aan ouders, grootouders, getuigen,...Voila, dat is het! Wel nog veel als je er zo eens een opsomming van maakt e. Succes met het maken van je misboekje.Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Hoi,dit is het schema dat ik gevolgd heb. Ik heb het ooit eens van het interet gehaald maar ik weet niet meer waar. Ik denkt www.adagioceremonie.be , maar ik ben helemaal niet zeker. Moest je nog twijfelen kan je altijd eens kijken naar de misboekjes die daar op staan.Opening van de dienst* muziek of zang* verwelkoming* gebed om vergeving* vergevingslied* openingsgebedDienst van het woord* eerste lezing* tussenzang* evangelielezing* homilie* geloofsbelijdenis (zit er bij ons niet in, ons boekje is al gelezen door de priester en goedgekeurd dus ik denk niet dat dat een probleem is)De huwelijkssluiting* inleiding* ondervraging* huwelijksbelofte* kerkelijke bevestiging* zegening en overreiking van de ringen* zegening huwelijkskaars* ondertekening huwlijksregister* tussenzang* voorbeden* aanbrengen van brood en wijn* gebed over brood en wijn* groot dank- en lofgebed* Onze Vader* huwelijkszegen* vredeswens* communie* slotgebedEinde van de dienst* zegen en zending* uittredeliedZo, hopelijk ben je hier wat mee geholpen!GroetjesSandra20-05-2006