Terug naar overzicht
Ik maak dat zelf. Ik maak een kerstkaart met onze foto op en een tekstje over trouw. En dan bestel ik die via extrafilm of dergelijks. Er zijn zelfs familieleden die het kaartje via mail gaan ontvangen omdat ik niet alle adressen juist heb (héél grote familie van mijn verloofde)
Mijn verloofde heeft de kaartjes zelf ontworpen en daar zetten we dan nog op "Save the date!" Daaronder dan nog de datum en een kort tekstje. Wij gaan die ook een jaar op voorhand versturen, dan kunnen ze het omhoog hangen of al in hun agenda zetten ofzo .
Wij hebben memoblokjes laten drukken met een kleine boodschap op :8 juli 2011 stappen wij in het huwelijksbootjeHou deze datum alvast vrij, want we hebben je er graag bij!Met dit in gedachten mag je nog een uitnodiging verwachten.en daaronder onze namen. Zo kunnen we in elk kerstkaartje een blaadje kleven.
Hoi hoi, ik heb de onze zelf gemaakt via vistaprint. Op de voorkant stond Ja, ik wil... + het nog eens overdoen (reeds voor de wet getrouwd) Achterkant dan enkel nog Save the date 02/07/2011 en onze beide namen. We kregen superveel enthousiaste reacties dus zeker een aanrader!
Hoi, Ik heb via Vistaprint save the date- post its besteld, ook heel leuk :)
@ Claudia: hoe maak je save the date-post its? ik vind alleen de save-the date-kaartjes.. Heel leuk idee eigenlijk zo'n post-its! Groetjes Elke
wij hebben een magneetje gemaakt met daarop onze datum en dat we gaan trouwen!OP de achterkant hebben we dan een stickertje geplakt, met hang mij op je frigo!want uiteindelijk is dat een plaats waar je toch regelmatig kijkt op een dag!
Bij vistaprint vind je zelfklevende memoblaadjes, daar kan je een ontwerp kiezen of zelf eentje maken. Momenteel is er korting op deze memoblaadjes.
Bedankt! Ziet er wel leuk uit! Groetjes Elke
Of als je wat kan photo-shoppen, wij hebben een tekstje op (naast) een mooie foto van ons gezet + nog wat versierseltjes, en dan gewoon foto's laten drukken bij Colruyt (Fujiprint) en heeel geslaagd voor weinig geld :)