Nu Online
Momenteel zijn er 803 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe de uitnodigingen opstellen?

18-10-2010 12:51:59
Hey bruidjes, vraagje: wij zijn een metal-koppel zoals ze dat zeggen, wij hebben live muziek op ons trouwfeest, maar hoe zet je op de uitnodigingen dat de band geen metal-band is? En dat de DJ achteraf ook niet alleen metal gaat draaien? Het laatste wat wij willen doen is de tantes en nonkels schrik aanjagen met de muziek, maar blijkbaar verwacht iedereen van ons dat het wel een metal-feest gaat zijn. Hoe laten we ze dat weten?
Groetjes

Bieke
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 838

Elke
15-7-2011
 Meld misbruik18-10-2010 13:19:31

Hey Bieke,

Ik denk dat je met het ontwerp en de kleuren van de uitnodiging al veel duidelijk kunt maken. Met een vrij formele uitnoding kan je misschien ook wel de boodschap op een subtiele manier overbrengen..
Geniet nog van de voorbereidingen!

Groetjes Elke

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik18-10-2010 14:46:38

Hey Bieke,

wij trouwen op dezelde dag als jullie. Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?

Wat betreft de uitnodigingen denk ik dat het ontwerp en de kleuren idd al veel duidelijk knn maken...

Alvast nog veel succes!
groetjes,
Kirsten

Bieke
13-5-2011
 Meld misbruik18-10-2010 18:04:33

@ Kirsten
De zaal, band, geluidsman, dj, tappers, vervoer, gastenlijst is in orde, we moeten nog regelen: 't gemeentehuis, de frietkraam, uitnodigingen, kleding e.d. en al de dingens die we nog vergeten zijn.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik18-10-2010 18:12:21

Hey Bieke,

Misschien kan je er iets opzetten van "avondkledij of stadskledij gewenst"?

Op die manier (samen dan met de kleuren en stijl van de uitnodiging) kan je misschien nog extra onderstrepen dat het een "traditionele" bruiloft zal zijn en geen metal-feest ;-).

Groetjes!

Evelien

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-10-2010 20:23:52

Ik heb al bruidjes geweten die op hun trouwsite en / of uitnodigingen vermeldden dat de gasten op voorhand gerust hun verzoeknummertjes mochten doorgeven. Sommige bruidjes deden dat door een apart kaartje bij de uitnodigingen te stoppen waarop de gasten dan hun verzoeknummertjes mochten schrijven en dat dan aan hen mochten bezorgen (op voorhand of op de avond zelf). Misschien kunnen jullie ook zoiets doen? Dan weten de mensen dat er ook met hun wensen wordt rekening gehouden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info