Terug naar overzicht
Hey Bieke, Ik denk dat je met het ontwerp en de kleuren van de uitnodiging al veel duidelijk kunt maken. Met een vrij formele uitnoding kan je misschien ook wel de boodschap op een subtiele manier overbrengen.. Geniet nog van de voorbereidingen! Groetjes Elke
Hey Bieke, wij trouwen op dezelde dag als jullie. Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen? Wat betreft de uitnodigingen denk ik dat het ontwerp en de kleuren idd al veel duidelijk knn maken... Alvast nog veel succes!groetjes,Kirsten
@ KirstenDe zaal, band, geluidsman, dj, tappers, vervoer, gastenlijst is in orde, we moeten nog regelen: 't gemeentehuis, de frietkraam, uitnodigingen, kleding e.d. en al de dingens die we nog vergeten zijn.
Hey Bieke, Misschien kan je er iets opzetten van "avondkledij of stadskledij gewenst"? Op die manier (samen dan met de kleuren en stijl van de uitnodiging) kan je misschien nog extra onderstrepen dat het een "traditionele" bruiloft zal zijn en geen metal-feest ;-). Groetjes! Evelien
Ik heb al bruidjes geweten die op hun trouwsite en / of uitnodigingen vermeldden dat de gasten op voorhand gerust hun verzoeknummertjes mochten doorgeven. Sommige bruidjes deden dat door een apart kaartje bij de uitnodigingen te stoppen waarop de gasten dan hun verzoeknummertjes mochten schrijven en dat dan aan hen mochten bezorgen (op voorhand of op de avond zelf). Misschien kunnen jullie ook zoiets doen? Dan weten de mensen dat er ook met hun wensen wordt rekening gehouden.