Terug naar overzicht
Ik heb er toch al veel goed over gehoord. Dit is zeker één van de bekendere DJ's uit de streek.
Hey, Ik zou zeker ook eens gaan luisteren bij klimaxs music. Die hadden wij op feest in kasteel Slotendries en da was wel echt goed ze. Debra (bijna verloofd)
Ik heb hen eens aan het werk 'gehoord' op een personeelsfeest en vond hun DJ set heel geslaagd. Wij hadden op voorhand een gesprek met hen over de genres die niet of zeker wel gedraaid moesten worden, en de DJ heeft zich daar perfect aan gehouden. Trouwen jullie toevallig in de Loozen Boer? daar was dat feest namelijk en zij hebben ons Ludwig toen aangeraden.
Ludwigs heeft zo'n 30 dj's, de één al wat beter dan de andere. Probeer dan in contact te komen met de dj die ze je toewijzen.
We trouwen in het Geuzenhof te massemen. Daar hebben ze hen ook aangeraden. Is toch moeilijk een DJ kiezen? Alvast bedankt iedereen voor de vele reacties!
Dag Valerie, intussen is jullie trouwfeest al gepasseerd, zie ik. Hoe is DJ Ludwigs je bevallen? Wij hebben één van hun DJ's geboekt voor 1 oktober, dus ik ben wel benieuwd Groetjes,Hanne