TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
16-7-2011
|
18-10-2010 19:45:44
Ik ga kijken voor mijn kleed in bruidswinkel Azurro in Oostende. Daar verkopen ze het merk dat ik wil hebben. Nu gaan wij wel één kopen van de winkel, want we hebben hier niemand in de familie die zo goed kan naaien, dus ja, Maar het is echt mijn droomkleed. Het is van het merk Leijten. Moet je maar eens kijken opd e site: Creations of leijten. Vind ik echt mooi. Ga je voor volledig wit? Heb ook een vrijkaart om te gaan kijken naar de modeshow, maar weet nog niet of ik zal gaan omdat ze in scarpellini dat merk niet hebben. Heb wel op de trouwbeurs in Oudenburg enkele mooie gezien op foto, maar ze kunnen niet tippen aan het kleed dat ik wil hebben. En als ze niet vriendelijk zijn in Azurro, dan zal ik ook eesn naar Steven gaan in Torhout. Maar ik hoop dat ze hier vriendelijk zijn. dan moet ik niet zo ver gaan. Ik ga in december eens gaan kijken voor mijn kleed. Ben nu nog op" dieet". wil graag nog een maatje of 2 eraf. Maar dat zien wel wel. En ligt er al veel vast? Bij ons de zaal, de DJ en de fotograaf liggen al vast. alvast veel succes.
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
18-10-2010 21:33:12
Hey,
Ik ben van Brugge en had vorig jaar afspraken vastgelegd bij: Linea Raffaelli, La Sposa, Bruidhuis Ellen, Steven, Cony en Scarpellini. Uiteindelijk in het eerste (LR) kleed al gevonden en de rest terug afgebeld :-). Bij Cony hebben we wel de kostuums van de mannen gehuurd.
|
|
Kim
2-9-2011
|
18-10-2010 21:33:38
Hallo,
Bij azzurro zijn ze normaal gezien ook vriendelijk hoor, ik ken de vrouw die het openhoud. Maar toen azzurro nog in de kapellestraat was vond ik de kleedjes zou oudbakken, mss moet ik er toch ook es naartoe gaan.
Welk kleur ik zal kiezen weet ik nog niet, ben nogal bleek van vel en ook al trouw ik in september echt bruinen doe ik nie dus volledig wit zal ik wsl best niet nemen.
Bij ons ligt ongeveer hetzelfde vast, zaal, dj, fotograaf en gemeentehuis. We doen ook een ceromonie bij mijn ouders in de tuin en een vriend van mijn schoon ouders zal het aan elkaar praten.
Jij ook veel succes gewenst hé, en laat anders eens weten hoe het was bij azzurro hé :)
|
|
Sofie
16-7-2011
|
18-10-2010 21:57:42
Ja zal ik zeker doen. Ja ind e kapellestraat vond ik de kleedjes ook niet zo mooi. Maar nu ik weet welk merk ik wil zullen ze dit dan ook kunnen laten zien waarschijnlijk. ik zie graag het kleed met de grijze rok met bloem aan de zijkant (als je kijkt op de site van creations of Leijten) ik ben wel bruin van vel, maar wil eigenlijk geen totaal wit kleed. dat wit bovenstuk met grijze rok dat zie ik volledig zitten. Ik laat zeker iets weten. PS: gewoon nieuwsgierig: waar doe je je feest en welek fotograaf heb je? Vind wel leuk om met iemand erover te kunnen praten die ik niet ken. groetjes
|
|
Kim
2-9-2011
|
19-10-2010 11:41:21
ik doe mijn feest in salons de vrede in ichtegem, we wilden wel liefst salons st germain maar ons bugdet liet dit jammer genoeg niet toe.
Onze fotograaf is een vriend van mijn schoonvader, Kevin Mollet van X-Ray pictures en onze DJ is Sensei van Amuse Events.
En bij jullie? Ben ook wel beetje nieuwsgierig hoor :))
groetjes
|
|
Sofie
16-7-2011
|
19-10-2010 21:00:55
Hier is het in zaal Ten Stuyver in Oostende. en de fotograaf is foto Jan van Jabbeke. We gingen ook eerst iemand pakken die mijn pa kent, maar we zijn uiteindelijk voor een fotograaf gegaan na het zien van zijn fotoboeken op de trouwbeurs. en de dJ is van JMC- productions. ja tis toch veel voorbereiden hé aan zo'n trouw. ben nu ideeën aan het opdoen voor de uitnodigingen. en zal dan nog save the date kaartjes laten maken om tussen de kerstkaarten te steken zodat iedereen de datum al weet. Ik zie het volledig zitten. en ja qua budget kijken we ook een beetje uit. Salons saint germain wilden we ook maar budgetair was dit niet te doen en ook is het nogal ver. mijn schoonouders hebben geen auto en dichtbij was het gewoon ideaal. Mijn "man" zijn peter heeft ook geen auto. Maar ben blij dat ik ten stuyver gekozen heb. en toen we gingen om te reserveren was er juist die dag nog een plekje. anders was er niks meer vrij. dat was echt geluk hebben. tis omdat het zo moest zijn denk ik. Alvast verder veel succes.
|
|
bauke
6-8-2011
|
26-1-2011 11:57:03
Ik heb zaterdag een afspraak in azzurro en in de etalage
staan prachtige jurken
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|