Terug naar overzicht
van Carinwij trouwen op 18/8/2006 en hebben ook dsomusic vastgelegd,heb hierover goede reacties gelezen op andere sites.Ze sturen ook een demo op met voorbeelden van huwelijksliedjes en ik moet zeggen ik was er meteen weg van .Wij betalen 285euro voor zangeres en begeleider verplaatsingskosten inbegrepen.Hoe het in het echt zal verlopen kan ik je spîjtig genoeg niet vertellen misschien krijg je nog wel reacties hierop.groetjes,carin
Hallo,Wij zijn nu een drietal weekjes getrouwd. Wat de muziek in de kerk betreft hadden we gekozen voor DSO music. Ik kan je bij deze garanderen dat deze mensen echt professioneel zijn. Het is een echte aanrader. De liedjes worden zo mooi en zo natuurlijk gebracht in de kerk. Echt prachtig. Iedereen was er vol lof over. De liedjes kan je zelf kiezen uit hun uitgebreid repertorium. Een echte aanrader!
Misschien ook een bezoekje waard: de site van het koperkwintet Imperial Brass voor huwelijksplechtigheden of -recepties(www.imperialbrass.tk ) of The Almost Swinging Jazz Band (www.almostswinging.tk ). Op zoek naar een betaalbaar en kwalitatief dansorkest, neem dan ook zeker eens een kijkje op www.smashdance.be .Groetjes,Tom