Terug naar overzicht
Hé, wij trouwen op dezelfde dag! :) Naar welke winkels ga je? Ik had 2 winkels geselecteerd, de eerste was zaterdag al meteen raak dus de andere ga ik afzeggen ..
Ikga naar nederland eens kijken ook..Het schijnt is het daar prijs kwaliteit een pak verschil :) pierre-yves in aalst ga ik waarschijnlijk ook doen.Vandaag ga ik naar ziri in antwerpen, en misschien ook naar het bruidsparadijs.. We zullen zien hoever ik moet gaan Sta je al ver in je voorbereiding?
Ook wij trouwen op dezelfde dag! Ik ben vorige week ook op kleedjesjacht geweest. De keuze van het trouwkleed is gevallen, maar ik ben nog niet zeker in welke winkel ik het ga bestellen. Bij beide had ik een heel goede ervaring en ze hadden beiden mijn favoriete trouwjurk... Blijkt wel heel moeilijk te zijn om aan niemand iets te vertellen. Dat wordt nog een hele uitdaging!
ik heb ook gekozen bij mijn tweede winkel :) HET is dus niet nodig om naar nederland te rijden! :) MIJn favo kleedje komt van JAGré :) super gewoon..Living on a cloud :)