TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
13-5-2011
|
19-10-2010 9:07:55
Hey Steffi, hoe ver staan jullie al met het plannen van de trouw? Wij trouwen een goed weekje voor jou. Btw sommige praktische dingen zijn ook leuk hoor om te regelen. groetjes, Kirsten
|
|
Kim
21-5-2011
|
19-10-2010 9:54:46
Ik ben ook benieuwd hoever jullie staan aangezien we op dezelfde dag trouwen. Wat bedoel je met boek? .. Ik heb zelf ook heel veel de eerste maanden na onze verloving gedaan (februari, maart) en ben dan ook wat stil gevallen ..
Na onze vakantie (september) zijn er wel terug een aantal dingen gebeurd. We zijn een eerste keer bij de priester langs geweest en mijn trouwkleed is gekozen.
Dingen die in orde zijn: feestzaal & dj, gemeentehuis, kerk, vervoer (gedeeltelijk) en mijn trouwkleed. Visagiste/haar wellicht ook .. Het wordt tijd om aan het misboekje te beginnen.
|
|
Kim
21-5-2011
|
19-10-2010 9:57:54
Oh ik ben nog een paar dingen vergeten :) Fotograaf, videograaf en ceremoniemeester zijn ook in orde.
|
|
Steffi
21-5-2011
|
19-10-2010 12:14:07
in orde: zaal, orkest, dj, traiteur, kerk, vervoer, (kleed is in volle zoekactie), decoratie v/d zaal, fotograaf+ locaties, nog te doen: bruidegom kledij, misboekje, bruidskindje kledij, gemeentehuis, ringen, uitnodigingnen, tafelschhikking, taart, danslessen,.. (en ik vergeet waarschijnlijk nog van alles ) Ik heb mijn bezigheid dus nog wel
|
|
Charlotte
21-5-2011
|
20-10-2010 17:21:28
oei,
als ik dat zo allemaal hoor, moet er bij ons nog redelijk veel gebeuren (wij trouwen ook op 21 mei)
in orde: zaal, dj, traiteur, fotograaf, haar en make-up, euhhhh...
--nog te doen: ringen, kledij, ceremonie in elkaar steken (alternatieve ceremonie, niet voor de kerk), uitnodigingen, bloemen, vervoer,...
veel zaken zijn we wel al mee bezig maar zijn nog niet concreet zoals trouwkleed (laat ik maken, heb al kleermaakster), ringen (we weten wat we mooi vinden en gaan binnenkort kijken), uitnodigingen (zaterdag afspraak met ontwerper + ook voor bruidsboeket), kledij bruidegom (binnenkort verschillende winkels bekijken), ...
veel succes allemaal met de verdere planning!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|