Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerk versieren

19-10-2010 6:37:55
Wie doet dit meestal?
Hoe gebeurt dit?
Want ik zou niet weten aan wie ik dit moet vragen en ik heb al een deco-bedrijf maar dat is voor men zaal natuurlijk..

Iemand idee'tjes/ervaring?

Steffi
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 986

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik19-10-2010 6:58:32

Hey,

Ik denk dat, op de rode loper na die vaak van de kerk is, het meestal het koppel zelf is die samen met familie of vrienden en de bloemist de kerk versiert de dag ervoor :-).

Groetjes,

Evelien

Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik19-10-2010 12:09:30

is het dan altijd maar één koppel dat trouwt die dag?

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik19-10-2010 12:40:04

Goh, goeie vraag :-) Nog niet over nagedacht eigenlijk... Weet wel dat ik mijn eigen versiering wil en niet die van een ander koppel (bloemstukken enz moeten zowiezo door de trouwers zelf geregeld worden voor zover ik weet, de kerk zorgt hier niet voor) dus daar gaan we moeten op letten...

Ik zou dit anders gewoon eens aan de pastoor vragen? Die gaat daar het meeste van weten denk ik :-).

Groetjes,

Evelien.

Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik19-10-2010 12:42:42

Hallo,
waarschijnlijk wel he..
Ik zal het daar maar bij houden

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik19-10-2010 13:34:41

Bij ons trouwt er daarna nog een koppeltje. De pastoor gaat hun gegevens geven en dan kunnen we eventueel samen de versiering (bloemen) bespreken. Als ze echt iets willen dat ik niet wil, dan zorgen vrienden ervoor dat onze versiering voor trouw hangt en na trouw mee wordt genomen en dan zal dat ander koppeltje na onze viering hetzelfde moeten doen.
Best eens informeren bij pastoor...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-10-2010 18:02:16

Bij ons trouwde er nog een koppel voor ons. Wij hebben contact met hen opgenomen en kwamen snel overeen, dus wij hebben de kosten van de bloemen gewoon in twee gesplitst! Gemakkelijk!
Verder regelde de bloemist alles: hij zorgde dat alles in de kerk hing / stond tegen dat de viering was.

Sylke
24-9-2011
 Meld misbruik19-10-2010 22:02:25

Bij ons kijkt de ceremoniemeester voor alles in de kerk (uitgezonderd de bloemen dat doet de bloemist). Maar de loper, stoelen, boekjes enzovoort klaarzetten en vooral ook nadien de opkuis van de loper, stoelen, rijst, rozenblaadjes, neemt de ceremoniemeester voor zijn rekening. Zo moeten wij er ons helemaal niets van aantrekken :).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...