Terug naar overzicht
Ik ben daar 'indertijd' ook geweest en ik moest niet betalen. Als ik een optie wou op een kleed, dan moest ik wel 50 euro betalen... :-s Wij (mijn nicht en ik) hadden daar een erg opdringerig gevoel bij de verkoopster, ook al omdat ze meteen met juwelen kwam aandraven nog voor dat we goed en wel hadden beslist. We zijn dan nog doorgereden naar het Bruidshuis in Merksem en daar heb ik dan mijn kleed gekocht.
Ze staat ook zondag op de beurs in Hotel Serwir... Couture Jetty uit Melsele staat er ook... Daar ben ik zaterdag geweest... Had wel een kleedje dat ik mooi vond, maar wil nog wat meer winkels zien...
Bedankt voor jullie reacties! Denk dat ik ook nog eens naar Jetty ga, ben zaterdag al naar La tiara geweest en die waren supervriendelijk. Verder ook al bij bruidsparadijs geweest maar het enige kleed dat ze me daar toonden dat ik mooi vond, was iets te prijselijk.
Sofie, Ik ben daarstrax es bij La Tiara geweest en ga vrijdag nog es terug om es iets te passen , is idd echt vriendelijk en gemiddelde prijs is niet zo hoog! en zondag is t opendeur bij Jagré in A'pen, daar ga ik ook naartoe... Bruidsparadijs vond ik echt een tegenvaller... Rachel had ik nog niet veel goeds van gehoord, dus nt naartoe gegaan... Hou me op de hoogte hoe het daar geweest is (ben namelijk van Temse), dus moest het toch meevallen, ga k er ook es langs denk ik... Groetjes
Sofie, Op voorhand je budget vermelden is ook altijd goed! Dan kan je al niet ontgoocheld raken als je droomkleed plots te duur uitvalt!