Terug naar overzicht
Nog geen dansles bij gevolgd. Heb die wel op trouwbeurs gezien en ik vond die heel arrogant met veel streken... maar dat was mijn mening he... En natuurlijk maakt dat niet uit voor een goei dansles, maar toch....
Hey, Wij hebben onze openingsdans van Davy Brocatus geleerd ! Fantastische gast !!!!!! Superveel geduld, heel veel uitleg, hij past echt zijn choreo aan aan jullie kunnen en niet kunnen. Wij hebben hem gecontacteerd voor een Weense Wals. Was niet simpel om op 5 lessen te leren, maar het eindresultaat was dat iedereen perplex stond aan het einde van onze dans ... Hij was dan ook zeeeeer overweldigend, met een lift op het einde (ondanks mijn prinsessenkleed). Hij vraagt iets meer dan de gemiddelde, maar is het zeker waard. Wij zijn aan het kijken om een 1-jaar feest te geven volgend jaar en dan zou ik graag terug een dans leren bij hem. Dus zeker doen als je er het geld voor over hebt. Succes TINA
Dag Kirsten, Je kan ook een lessenreeks "Koppeldans" volgen. Dit is goedkoper (120€ 20 lessen) en je leert er ook dansen :D. @ Tina : Mag ik vragen hoeveel hij vraagt voor 5 lessen? Groeten, Kim
Kim, Ben effe moeten gaan spieken naar mijn budgetplanning, maar hij vroeg 50 € per les. Oorspronkelijk was een les 1u, maar dit is bij hem rekbaar. Er zijn keren dat we 1u15 zijn bezig geweest. Hij kijkt dus echt niet op zijn klok ! Hij werkt verder tot hij vindt dat het goed is ... TINA