Terug naar overzicht
Op een bruiloft van vrienden 2 jaar geleden kon iedereen zijn naam opeen gote spiegel schrijven. Later zijn alle namen in de spiegel gegraveerd. Erg leuk idee vond ik zelf
wij hadden twee 'gastenboeken', 1 doek waar men met een speciale stift een boodschap kon op schrijven en een zelfgemaakte babbelbox (een extra camera van de videograaf, opgesteld in een hoekje van de zaal) het doek hangt nu in onze bureau, maar krijgt later in ons huisje (nog in de goedkeuringsfase) een mooie plaats. binnenkort krijgen we de video van de videograaf, met daarop ook de beelden van de babbelbox!
Bij ons hadden onze zussen ook vriendjesboeken voorzien. Heel leuk!! We hadden ook een klassiek gastenboek voor de serieuze boodschappen.
Hey Kirsten, Wij werken met het thema reizen (uitnodigingen, bedankjes, taart, tafelschikking,...) Dus ons gastenboek zal ook in dat thema zijn. Wij zijn van plan om een kleine valies (reiskoffer) te nemen waar mensen dan hun naam op kunnen schrijven. Ook voorzien we verschillende bagaglabels waar ze iets uitgebreider op kunnen schrijven als ze willen. Het leuke aan die koffer is dat dat onze tijdscapsule kan worden. Na onze dag bewaren we daar leuke herinneringen aan onze dag in. Zoals: uitnodiging, menu, gedroogde corsage, fotootjes, bedankje, ... Dan is dat onze schat ;-) Ook hebben wij gekozen voor de photoboot en daar leggen we dan enkele krijtborden in, waar mensen ook nog wensen kunnen opschrijven. Ik kijk er al naar uit en hoop dat het allemaal lukt! Veel succes nog!
Wij hebben ons gastenboek besteld via www.guestbookstore.com. We konden de vragen enzo laten vertalen naar ht Nederland en ik ben er supertevreden mee :)
wij gaan werken met de feestviltjes, je kan ze bestellen, maar ik ga ze zelf maken. Het zijn eigenlijk bierkaartjes waar vragen opstaan, zoals wat vond je van deze dag? Hoe vond je de bruid? Geef leuke namen voor als het koppel ooit kinderen krijgt? Ik vond dit eens iets anders, omdat er anders toch altijd dezelfde teksten op komen te staan. Ik ben gewoon in de ava kartonnetjes gaan halen en hier ga ik dan mijn vragen op zetten. Maar je kan ze natuurlijk ook bestellen, moet maar eens zien op internet bij feestviltjes.
wij werken met een gewoon gasten boek waar op de kaft enkele foto's van ons opstaan en onze getuige (omdat zei toch wel een belangrijke rol spelen deze dag) en ipv een zwarte pen leggen we er verschillende kleuren viltstiften bij zodat het een fleurig boekje word groetjes
Ik heb van de week ook iets origineels gehoord, weet niet of het iets voor jou is. Een geluksboom, enkele mooie takken in een vaas of pot zetten en daarbij gekleurde of witte kaartjes leggen met een lintje eraan, de mensen zetten hun wensen daarop en hangen de kaartjes in je boompje. Ook leuk om achteraf in huis te laten staan als souvenier en eventueel kan je de kaartjes in een boek of bij je foto's plakken. Elke
Wij hadden een babbelbox van www.videogroeten.be op ons feest, dat gaf ons echt een leuke herinnering met vrolijke boodschappen. Het kostte niet veel, en handig in gebruik. Wat ook leuk was: ze hadden bij ons de deur vd badkamer (we zijn momenteel aan het verbouwen, die deur wordt toch nog vervangen) uitgebroken en naar het feest meegebracht, en daarop hebben ook een aantal mensen een leuke boodschap geschreven.
Wij gaan voor een combinatie van verschillende dingen. Ik zal zelf een gastenboek maken met zo'n applicatie waar je fotoboeken mee maakt. Ik maak er een soort vriendenboek mee met ook foto's in van onszelf en er staan ook verschillende vragen in die je kunt vergelijken met deze van het feestviltje, zelf ook nog wat vragen bedacht.