Terug naar overzicht
hallo, mijn ouders zijn twee jaar geleden naar ten bogaerde geweest en vonden het niet zo lekker om te eten. De zaal vonden ze ook beetje duf en donker. Van Cofar kan ik niets zeggen heb daar nog geen ervaring mee! Veel succes met de zoektocht naar een zaal! Grtz
hallo, Misschien kan u eens de huwelijksbeurs in Salons Ter Velde in Aartrijke bezoeken op 12-13-en 14 november voordat u beslist . Groeten Chris
Hallo Ik heb al 2 trouws meegemaakt in ten Bogaerde en het eten is lekker en het is een goede zaal! Cofar ben ik nog nooit geweest... Klokhof in Kortrijk is ook een mooie zaal! Wijzelf trouwen in het fabriekspand in Roeselare. Heel wat anders! :) Succes!
Hallo, Wij zijn getrouwd in de Cofar en het was meer dan af ! Mensen die aanwezig waren op onze trouw, halen het eten altijd naar boven als een van de grootste pluspunten! De bediening was ook meer dan in orde ! Ik had aangepaste menu's voor 3 mensen (wat absoluut geen probleem was!) en ook voor hen kwamen ze nog meerdere keren rond ! De zaal ik ook heel open en met hoge ramen ... prachtige zaal met supergoede bediening en superlekker eten ! Groetjes Annelies
hallo wij zijn vorig jaar getrouwd in de cofar en ik mag zeggen dat alles top was de mensen spreken er nog over het eten is zeer goed en ook de receptie was zeeeeeeeeeer goed allesinds niks tekort gehad en als je wensen hebt mag je het altijd vragen ze lossen het wel op groetjes lien
Ik heb een hele grote familie en heb dan ook al meerdere feesten meegemaakt in beide zalen. Persoonlijk geniet Cofar mijn volledige voorkeur, omdat alles er echt perfect en volledig af is. Ook de grootte van de zaal (en dus bijhorende dansvloer) vind ik wel belangrijk.Cofar heeft ook iets meer open zicht, ten opzichte van Ten Bogaerde meer ingesloten is.