Terug naar overzicht
ik ga er tussen de middag es piepen... :-)
hey karine,laat je me dan nog iets weten?? Dankuweeeel
Mij ook aub!?
Steffi, Ben er juist geweest... Vriendelijke jonge dame... Ze zei me zelf dat het gemmiddelde tussen de 600 EUR en 800 EUR ligt... Maar er zijn er ook duurdere natuurlijk en ook minder dure... Ik ga vrijdag middag es zien om te passen... gr, Karine
Ik ga volgende week donderdag passen voor 1ste keer =) Ben benieuwd! Tusen 600 en 800 valt echt nog goed mee! Groetjes en veel plezier nog, Sofie
Er zijn er natuurlijk ook duurderde, zoals het kleed van Sara hier op de site :-) Die heeft denk ik idd de duurste genomen! :-)
bedankt karine! grtz
Ik heb er ook mijn kleedje gekocht en ben hééél tevreden! Zijn heel vriendelijk én geduldig. Ik ben 2 keer geweest en een hele resem gepast vooraleer definitief te beslissen.! Geen probleem. Ik mag altijd binnenspringen om het nog eens te passen als ik zin heb. Ze nemen echt wel de tijd voor je. Zeker gaan kijken! grt
Oh, leuk dit allemaal te lezen. Hebben jullie moeten reserveren? Of kan je gewoon binnenstappen zoals bij Jagré of Le Cachet? Ik wil daar ook wel eens gaan kijken. Dankjewel Groetjes Sharon
@ Sharon: Je kan gewoon binnenspringen... geen reservatie nodig, tenzij dat het na de openingsuren is :-) @ Steffi: Heb dus ook mijn droomkleed daar gekocht en zoals Karine reeds vermelde heb ik helaas weer het duurste eruit genomen... Maar zoals ik al ergens op het forum vermeld had, de prijs die ik betaald heb ligt niet in lijn met de andere jurken... maar mijn jurk is dan ook volledig van wilde zijde... Dus zeker de moeite om te gaan kijken! Grtjs Sara
Hey, ik ben gisteren naar La Tiara geweest, geen afspraak gemaakt....Het was de eerste bruidswinkel die ik bezocht en ik heb mijn trouwjurk gevonden !!!! Het is er eentje geworden van Linea Raffaeli, en omdat het het laatste stuk was, heb ik een korting van 50% gekregen ...toch wel de moeite hé !!! De eigenares, Kelly, is een superlieve dame, ze neemt echt de tijd voor jou, is helemaal niet opdringerig ...Super ! Je kan er ook bruidsjurken huren, ik dacht dat dat zo'n 300 euro kost.