Terug naar overzicht
hoi Nathalie Toen ik mijn kleed heb besteld, zeiden ze dat ze makkelijk tot 1 kledingmaat kunnen innemen zonder echt de vorm van je kleed te 'verpesten'... groetjes Joyce
En één kledingmaat staat voor +- 5 kg
Ik was 16kg kwijt tussen het kiezen van men kleed en men uiteindelijke trouw. Wees gerust, ze kunnen er nog wel een weg mee hoor.
Het is ook wel wat te zien wat voor een soort jurk je hebt... is het met pareltjes die helemaal doorlopen of met plooitjes die speciaal moeten vallen, dan is het moeilijker, natuurlijk...
Hallo, Ik zelf ben momenteel nog aan 't weight watcheren en ben dit weekend naar maxim's couture (Aarschot) geweest en ik heb daar dezelfde vraag gesteld en die mevrouw vertelde mij dat ik nu al een kleed zou kunnen kiezen, dat zij dan de stoffen al kunnen reserveren en dat ik dan kan wachten tot een paar maanden voor de trouwdatum om de maten te laten nemen. Ik weet niet van welke regio jij bent maar bij maxim's couture waren ze alvast heel vriendelijk. Ik ga volgende maand nog naar Koonings in Nederland en ga daar zeker hetzelfde vragen. Ik zou zeggen mss hangt dit van winkel tot winkel af maar vraag het gewoon. Grtjs
Hallo Nathalie, geen zorgen :) een bruidskleed kan ongeveer twee condfectiematen ingenomen worden.En wellicht als u een jurk kiest met een vetersluiting aan de achterzijde dat dit niet eens nodig is. U kunt altijd bij ons langskomen om te zien wat het beste bij u past. onze website www.verkoopjetrouwjurk.nl