Terug naar overzicht
Hey, Wij gaan daar ook onze ringen bestellen. Als je jouw email ades doorgeeft kan ik u de brochure doormailen. Op de laatste pagina staan de praktische zaken. levertermijn, voorschot, .... Groetjes Elke
Hoi Kim, Kan je ie informatie dan ook eens naar mij doorsturen aub? Willen daar ook eens gaan kijken. Alvast bedankt en veel keuzeplezier Elke
naar mij ook aub nathaliedeneef@hotmail.com
Hier kan je de folder downloaden: http://www.fededioro.be/pdf/Trouwringen_Collectie_2010_... Voorschot 100 EUR, de rest 6 weken voor de trouw. Levering circa 2 à 3 maanden.
Hoi, wij trouwen op 01 juli 2011 en zijn vorige week naar fede di oro geweest. We hebben een voorschot moeten betalen van 100€. Je kan dit enkel cash betalen . De ringen kan je daar laten nadat ze klaar zijn tot wanneer je zelf wil. Mvg Jeroen
Hey Kim, ik zie dat wij op dezelfde dag trouwen :) Wij zijn vorige week een kijkje gaan nemen bij FDO en hebben er onmiddellijk onze ringen besteld. Ze hebben er een enorm uitgebreide keuze. Wij hebben eveneens 100 € voorschot betaald. Het overige bedrag moeten we betalen als ze de ringen komen leveren (+- 6 weken voor onze trouw). Het is héél handig en klantvriendelijk dat ze de ringen bij ons thuis komen brengen. Groetjes Ellen
Hoi, wij trouwen ook op dezelfde dag, ik denk dat wij rond het einde van het jaar, begin volgend jaar eens gaan kijken voor onze ringen. Hebben Fede Di Oro zien staan op de trouwbeurs in A'pen 2 weken geleden en vonden het alleszins heel vriendelijke mensen. Wij zullen dus zeker eens naar daar gaan kijken.
hey, wij trouwen op 20/08/2011. wij hebben al een maand of 2 onze trouwringen besteld bij fede di oro. normaal moet je 100 euro voorschot betalen maar omdat wij onze verlovingsringen erin verwerken hebben ze die genomen als voorschot. toen wij gingen zeiden ze dat ze al redelijk veel bestellingen hadden dus ik zou niet meer te lang wachten. Groetjes
Voorschot betaald van 100,00 € resterende bedrag NA levering aan huis!