Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

viering boekje

19-10-2010 21:33:33
Heeft iemand originele boekjes, van hun niet katholieke viering. Altaarnatief of zo, wil je me er eentje sturen aub...

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 786

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-10-2010 13:10:23

Ook aan mij aub?
Jeff, niet zo simpel hé... Hopelijk krijgen we wat reacties...
Ik zou er ook graag aan beginnen. Jullie trouwen een week na ons :)!

Groetjes
Sharon

nele
20-8-2011
 Meld misbruik20-10-2010 17:31:18

nele
20-8-2011
 Meld misbruik20-10-2010 17:32:46

Ook aan mij graag doorsturen: nele.robaeys@hotmail.com

@ Sharon: ik zie dat je ook op 20 aug trouwt, tof. Hoe ver sta jij met de voorbereidingen?

Groetjes,
Nele

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik20-10-2010 20:10:43

nog geen reacties gekregen, maar ik naar mij mag het ook door gestuurd worden, ik weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen.

jessicavandervelpen@hotmail.com

merci

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik20-10-2010 22:07:58

Hey!

Sharon waar trouw jij?
Tikken jullie eens in op google : altaarnatief annick en ine

Het is zeer mooi in elkaar gestoken en heel leuk om te lezen

groetjes
jeff en benny

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik25-10-2010 19:50:21

Hoi hoi,

@ Jef: Wij trouwen in Duffel in het gemeentehuis, maar doen onze ceremonie in het park van Rumst. We zijn van Rumst afkomstig en onze families wonen daar nog steeds. En dat is niet ver. Waar trouwen jullie? Ik zal eens gaan kijken op google naar wat annick en ine. Ben benieuwd. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
@ Nele: voorbereiding wel OK. We hebben een zaal geboekt voor avondfeest, we hebben een traiteur, het gemeentehuis ligt officieus vast, we hebben een locatie voor ceremonie en receptie en ook daarvoor dezelfde traiteur die hapjes maakt. We hebben vrienden van mijn ouders die met de hapjes en de drank rondgaan en 's avonds tappers... We hebben een DJ, ideeën voor bedankjes, een thema, vervoeridee (maar dat moet pas enkele maanden op voorhand echt geregeld worden), fotografen zijn vrienden, ... Dus er is al veel geregeld... Ik ben zaterdag voor bruidsjurken gaan zien, veel gepast en 2 supermooi waaruit ik niet kan kiezen. Hoe ver staan jullie?

Vele groetjes en veel organisatie- en planplezier!
Doei
Sharon

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik28-10-2010 8:05:36

Hallo Sharon wij trouwen in Aalst op het stadhuis en we feesten in kaasteel De Rozerie in aalst, onze viering gaat ook daar op het domein door in de kapel van het kasteel, niet voor het "christelijke" van de kapel maar veel eerder voor de sfeer van het magnifieke interieur.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info