Terug naar overzicht
hallo wij trouwen er 26 mei 2006 en zijn er vorige week nog langsgeweest om de tijdstippen nog es te bespreken.Tot nu toe is er nog niets veranderd, maar idd ons hadden ze dat ook beloofd van de orangerie. Eerlijk gezegd heb ik er wel niets van gevraagd maar zal dat zeker doen als we ons menu gaan vastleggen ! GroetjesLien
hey,wij gingen 14 dagen geleden en vroegen het eens, de bouwvergunning is nog niet in orde dus ik zou er niet te veel op hopen, ik vind het nogal teleurstellend want het was ook ons beloofd, maar niets aan te doen he.nele 20 mei 2006
Hey, ik ben eergisteren geweest. Aan de orangerie moeten ze nog beginnen. De dame sprak van steeds van :"volgend jaar zitten we met de orangerie......"Nu blijkt dat op onze datum 23/06/07 al een andere groep geboekt had (40 personen ) in de orangerie. dus wij kunnen die sowieso niet gebruiken.Peggy
bedankt voor jullie reacties!Dit vind ik echt wel spijtig!! Ik had echt gehoopt dat de orangerie zou af zijn tegen augustus. Ben ervan overtuigd dat (hun smaak kennende) het prachtig zal zijn. Indien het regent had ik echt graag de receptie in de orangerie gedaan ipv achter in die zaal (vind ik het enige minpunt aan die zaal). Maar blijf wel van mening dat het piekfijn in orde zal zijn. Ik ben nog altijd overtuigd dat het een prachtige romantische zaal is, het is eens iets anders!!Bedankt,Eveline