Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huyze De Baere

3-3-2006 9:06:47
Hallo Iedereen,
Ik vroeg me af of er iemand onlangs nog in Huyze De Baere in Maldegem geweest is, Wij trouwen er 26 augustus 2006. Toen we de zaal boekten zei de mevrouw dat er nog een soort orangerie zou bijkomen. Zijn deze werken af? En zoja, hoe is het resultaat? Hoop natuurlijk dat alle werken voltooid zijn voor ons huwelijk :)
Bedankt!

26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 643

26-5-2006
 Meld misbruik3-3-2006 12:04:19

hallo

wij trouwen er 26 mei 2006 en zijn er vorige week nog langsgeweest om de tijdstippen nog es te bespreken.

Tot nu toe is er nog niets veranderd, maar idd ons hadden ze dat ook beloofd van de orangerie. Eerlijk gezegd heb ik er wel niets van gevraagd maar zal dat zeker doen als we ons menu gaan vastleggen !

Groetjes

Lien

20-5-2006
 Meld misbruik3-3-2006 12:07:59

hey,

wij gingen 14 dagen geleden en vroegen het eens, de bouwvergunning is nog niet in orde dus ik zou er niet te veel op hopen, ik vind het nogal teleurstellend want het was ook ons beloofd, maar niets aan te doen he.

nele

20 mei 2006

23-6-2007
 Meld misbruik4-3-2006 16:23:50

Hey, ik ben eergisteren geweest. Aan de orangerie moeten ze nog beginnen. De dame sprak van steeds van :"volgend jaar zitten we met de orangerie......"
Nu blijkt dat op onze datum 23/06/07 al een andere groep geboekt had (40 personen ) in de orangerie. dus wij kunnen die sowieso niet gebruiken.

Peggy

Eveline
26-8-2006
 Meld misbruik6-3-2006 14:18:32

bedankt voor jullie reacties!
Dit vind ik echt wel spijtig!! Ik had echt gehoopt dat de orangerie zou af zijn tegen augustus. Ben ervan overtuigd dat (hun smaak kennende) het prachtig zal zijn. Indien het regent had ik echt graag de receptie in de orangerie gedaan ipv achter in die zaal (vind ik het enige minpunt aan die zaal). Maar blijf wel van mening dat het piekfijn in orde zal zijn. Ik ben nog altijd overtuigd dat het een prachtige romantische zaal is, het is eens iets anders!!
Bedankt,
Eveline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...