Terug naar overzicht
Een goede raad: plaats eens een oproepje op het forum van www.detaartenfee.be .. Daar zitten (semi) professionele bakkers genoeg die je maar wat graag willen helpen! En veel goedkoper dan van die echte bakkers of bruidstaart.net .. Er zitten echt mensen tussen die pareltjes maken! (ik denk meteen aan Nicole TH :)
idd ik maak zelf ook taarten met het materiaal van de taartenfee en er zitten echt kunstenaars op dat forum! Zeker een oproep doen!
http://www.detaartenfee.be/winkeltjes.php De taartenfee is inderdaad een prachtig begin. Er zijn ook winkeltjes van "elfjes" in Vorselaar en Herentals
Wij gaan onze bruidstaart bestellen bij petit gateau, heb ze gezien op de trouwbeurs en de taarten zijn echte kunstwerkjes :)
de taartenfee heeft voor mij ook al (spotgoedkoop) een prachtige taart gemaakt.Je kan vb om eens te proeven een kleine versie vragen....wil je op zeker spelen, petit gateau is ook een hele goede keuze, maar ik zou dat van de taartenfee écht eens proberen. Je moet immers een professional zijn eer je mag verkopen en werken voor de taartenfee.