TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
1-5-2010
|
20-10-2010 11:47:32
Hey,
Ik heb mijn kleed in de Honeymoonshop gekocht (ben zelf van regio Mechelen).
Ik was echt in de wolken van die winkel en zeker van zijn medewerkers.
Veel vlotter en vriendelijker dan in Belgie.
De keuze is heel groot daar, maar ik ben daar vooral heen gegaan omdat ik een Maggie Sottero jurk wou hebben.
Over de andere merken weet ik dus niet veel.
En ... zo ver rijden is het nu ook weer niet hoor !
Ik vond het meer dan de moeite waard om naar Rotterdam te rijden. De hulp, bediening en jurk waren perfect.
De prijzen zijn vergelijkbaar met die van Belgie (toch in de Honeymoonshop).
SUCCES !
TINA
|
|
Maria
8-7-2011
|
20-10-2010 13:05:20
Ik ben bij Koonings geweest, ben er speciaal voor gereden. Voor mij ruim anderhalf uur, maar vond het toch wel de moeite. Een geweldig grote keuze, voor mij is het uiteindelijk ook ladybird geworden. Super vriendelijke service ook, helemaal niet opdringerig en ze hebben zoveel ervaring dat ze aan een half woord genoeg hebben om precies te weten wat jij wil. Prijzen zijn vergelijkbaar denk ik, ik ben wel tijdens de 50% actie gegaan ... Heb mijn kleed nu voor 700 ipv 1400 euro (wat dus de normale prijs van een ladybird is) Tja en het éne merk is duurder of geodkoper dan het andere, dat heeft niks met de winkel te maken he. Dus ja ik ben het met tina eens, echt wel de moeite om tot daar te gaan. Succes !
|
|
Karine
25-6-2011
|
20-10-2010 14:18:15
Maria,
Dat is op de collectie van 2010 niet?
Goh als ik dat allemaal hoor wil ik toch gaan... :-)
Zeker voor dat verschil...!
Thx voor de tips!!!
|
|
chrisje
5-8-2011
|
20-10-2010 16:28:18
Hey Karine,
Sorry maar ik doe er nog wat bij ze, ben zelf bij Koonings geweest voor mijn kleed en ja hoor zeker doen, voelde me daar enorm goed en dat terwijl ik me niet zo goed voel bij zoiets, zo poseren en zo is niet mijn ding he
Ben er echt vol lof van, ze hebben daar een halve dag voor mij uitgetrokken en dit terwijl ik zonder afspraak naar daar was gereden, stom he maja, is super afgelopen, zou dit zeker terug doen, ma wel een afspraak maken dan he!!!En ja inderdaad het scheelt in mijn portemonee, wat de collectie betreft, wist niet dat er zoveel jurken bestonden echt enorme keuze...
Ja zeker doen zou ik zeggen, ik sluit me alvast aan hier bij de reacties...
Veel geluk met je droomjurk...
Chrisje
|
|
Sarah
3-6-2011
|
20-10-2010 22:27:20
Hey Karine,
Ik heb ook mijn eerste afspraak vastgelegd, en ook onmiddellijk bij honeymoonshop in NL. Ik had jurkjes gezien van Maggie Sottero en met dan hier op de site te lezen dat ze die vooral daar in Honeymoonshop hadden en dat het de trip toch inderdaad zou waard zijn, was mijn beslissing snel gemaakt. Zullen zien hé, maar op de site had ik er wel ineens al véééél in "mijn paskamer" opgeslagen (Je top 5 van kleedjes houden ze dan voor jou al opzij als je je afspraak maakt, las ik toch op de site alleszins).
groetjes,
Sarah
|
|
Karine
25-6-2011
|
21-10-2010 7:27:43
Hey Ladies,
Ben ook overtuigd, heb voor morgen een afspraak gemaakt bij Koonings... :-)
Hebben ze ook veel keuze voor mannen? En kids?
Thx voor jullie reacties!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|