Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen - fede di oro

20-10-2010 8:02:22
Hey!

Ik lees hier geregeld dat mensen bij Fede Di Oro gaan voor hun trouwringen. Voor ons is dit een heel eind rijden, en ik zie er niet zo direct ons ding tussen. Zijn er daar ook ringen zoals bij http://www.wimmeeussen.be/ ?
Wat is er zo speciaal een Fede Di Oro, om welke aspecten kunnen jullie ze aanraden?

Groetjes,

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1039

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik20-10-2010 8:10:02

Voor ons is het ook niet meteen dichtbij hoor (zijn van Antwerpen) .. Wij gaan het combineren met een weekendje Brugge :) Ik denk dat ze vooral veel aanbod hebben en goedkoper dan andere winkels (groothandel naar particulier) .. Maar ik ben er dus nog niet geweest, zal 't je laten weten als we geweest zijn :) Ik denk wel dat ze ringen hebben in de stijl van Wim Meeussen. Dat is een stijl die je tegenwoordig toch dikwijls ziet terug komen overal ..

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik20-10-2010 8:36:54

Ze zijn heel vriendelijk. Absoluut niet duur.Ze maken eigen ontwerpen.

Hoe een bezoekje in zijn werk gaat is ze tonen heeeeeeeeel veeeeeeeeeel trouwringen (echt super super veel ) en ze steken diegene die jij en je partner mooi vinden apart. Daarna laten ze je tijd om die nog eens te bezien en zo. Plus je kan ook nog altijd veranderingen doorvoeren. Wij hebben ideetjes opgedaan bij die die ze ons toonden, maar dan nog iets anders gevraagd en het kost absoluut niet overdreven veel. Hoe meer steentjes je wilt, hoe duurder het natuurlijk wordt...

groetjes en succes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-10-2010 9:08:41

hoi Tinneke,

Wij zijn afgelopen zaterdag ook naar Fede di Oro gereden. Het was zeker en vast de moeite om de rit te doen! Ze nemen alle tijd, luisteren naar wat je wil,... Ik had ook nog 10 briljanten en 2 gouden ringen van mijn grootmoeder, en bij hen was het geen enkel probleem om deze in mijn trouwring te verwerken.
Ook qua prijs zit je daar zeker goed, voor onze ringen scheelde het toch wel zeker een 400 euro voor het paar (plus het geld dat we hebben uitgespaard met de gouden ringen en briljanten). Ze hebben alle mogelijke stijlen, dus ik denk wel dat je daar je zin zal vinden :-)

Wij hebben het gecombineerd met een dagje Kortrijk.

groetjes en veel kiesplezier!
Joyce

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik20-10-2010 10:01:35

Ze staan absoluut open voor een eigen ontwerp. Heel vriendelijk en zachte prijzen.
Voor ons was het niet ver, dus we hebben geen andere juweliers bezocht. Op dat vlak kan ik niet verder helpen. Combinatie met uitstap in Brugge of Kortrijk is inderdaad een leuk idee (geloof dat er binnenkort ook trouwbeurzen zijn).

Peter
1-7-2011
 Meld misbruik20-10-2010 15:35:09

Hou er wel rekening mee dat dat gegoten ringen zijn, dus bijlange niet zo stevig dan een ring van een juwelier.

geraldine
4-9-2010
 Meld misbruik20-10-2010 16:44:21

Hey

Na het aanraden van onze vrienden zijn wij ook naar Fede geweest. Die zijn al enige jaren getrouwd en hun ringen blijven mooi vandaar dat ik ook niet twijfelde aan de kwaliteit ervan. Je voelt dat ze gewoon zijn om met bruidskoppels om te gaan en daarom voelden wij ons meteen op ons gemak. Ik draag mijne ring nu al enige weken en ik blijf hem prachtig vinden.

Zeker een aanrader!

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik20-10-2010 16:48:16

Trouwbeurs in Kortrijk is pas in januari en trouwbeurs in Brugge is reeds geweest.

Mijn zus' vriendin had er wel minder goeie ervaringen mee. Vooral qua levertijd dan. Misschien een alleenstaand geval?

geraldine
4-9-2010
 Meld misbruik20-10-2010 19:59:54

Bij ons waren ze ook iets later dan ze beloofd hadden, maar achteraf bekeken is da nu ook zo geen probleem als we de ringen maar hadden voor het huwelijk. Wij hadden ook iets later besteld dan dat er op de site stond.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik22-10-2010 12:41:59

Peter,

ik kan fout zijn maar wordt niet 90% van de trouwringen gegoten?

Zijn gesmede ringen niet eerder de uitzondering, en gegoten de regel?

Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...