Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

datum vrijhouden

20-10-2010 10:30:28
Hey allemaal,

ik heb even een beetje raad nodig. Wij zouden op ons feest een aantal van onze collega's willen vragen. Nu zouden we dus graag hebebn dat die collega's ook onze trouwdatum vrijhouden. We hebben echter geen save the date kaartjes of zo gemaakt omdat we het tegen iedereen mondeling verteld hebben. Hoe kunnen we op een leuke manier toch aan onze collega's laten weten dat we graag zouden hebben dat ze deze dag vrijhouden. We dachten eventueel een mail sturen, maar ja we willen toch niet gewoon mail sturen met gelieve die datum vrij te houden...

Iemand een leuk idee?

Alvast bedankt.
groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1537

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik20-10-2010 10:37:21

Misschien kun je via Hallmark een kaart versturen? Je heb daar denk ik ook gratis e-cards.

Op schrijf het mee op de kerstkaarten?

Of zet een pot snoepjes op het werk met daarbij zo een tekstje van Save the Date.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-10-2010 11:38:23

hoi Kristen,

Wij hebben op Vistaprint 'Save the date'- kaartjes aangemaakt en als JPEG opgeslagen (zodat we geen kosten hadden), we hebben deze dan via mail naar alle genodigden gestuurd, dus ook naar de collega's.

groetjes
Joyce

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik20-10-2010 12:27:07

Ik heb via Vistaprint zelfklevende memo's ontworpen met daarop de tekst:

Voor de nieuwe agenda:
3 juni bruiloft Erik & Leontine

Met op de achtergrond en zelf ontworpen loge gebaseerd op de (voor mij) nieuwe achternaam. Deze ga ik in de kerstkaartjes plakken, zodat ik twee vliegen in één klap heb.
De memo's zijn niet zo heel duur, afhankelijk van hoeveel je er bestel, maar ik geloof nog geen 4 euro voor een blokje van 50.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...