TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
M.
18-6-2011
|
20-10-2010 14:42:19
niets gevonden op het internet? via google kom je alvast op verschillende bands hoor! Tip: ook al is de band van andere regio, die maken de verplaatsing wel hoor! Succes!
|
|
Mimi
9-7-2011
|
20-10-2010 19:46:27
hey,
voor onze trouw hadden we hetzelfde idee voor een mariachi band op de receptie omwille van mijn roots. maar het is zoals je zegt echt moeilijk om ene te vinden. ik heb de hoop op gegeven omdat ik toch op het internet steeds bij dezelfde uitkwam. moest jij nu toch nog iemand vinden laat het me gerust weten.
groetjes Mimi mimi_beeckman@hotmail.com
|
|
Britt
14-7-2011
|
20-10-2010 20:00:31
Hallo Mimi
Dat doe ik zeker en vast !
Wij willen het voor de sfeer, een losse, gezellige, zuiderse sfeer op ons feest. Lijkt me fantastisch.
Groetjes
|
|
Tom
|
21-10-2010 11:04:56
Dag Britt
Een mariachi-band kan ik je spijtig genoeg niet aanraden, wel een latinoband uit Gent. Magüaré is de band rond Paola Marquez en brengt traditionele Colombiaanse feestmuziek.
In principe speelt deze band vooral op festivals en dergelijke, maar ik ben er zeker van dat je ze ook in kleinere bezettingen kunt boeken voor recepties en dergelijke.
Enkele luistervoorbeelden vind je via deze link:
http://www.myspace.com/maguarecumbia/music/songs/cumbia-en-do-menor-43282514
Alle info kun je krijgen via www.zephyrusvzw.be.
Maar een ideetje...
Groetjes,
Tom
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
|
|
Britt
14-7-2011
|
21-10-2010 14:11:21
@ Tom, Maguare ziet er fantastisch uit, ik kende het nog niet. Maar ik vrees dat dit waarschijnlijk wel duur zal zijn aangezien zij festivals doen enzo. En ons budget is nu eenmaal niet super groot, we willen gewoon een gezellig feest. Toch bedankt voor de reactie hoor.
|
|
Britt
14-7-2011
|
21-10-2010 14:13:07
@ Ingrid : Ook dit ziet er zeker leuk uit. Ken jij soms prijzen hiervoor? Mijn idee is in principe eerst een live optreden en daarna een discobar of zo met een beetje Zuid-Amerikaanse muziek en een tikje hedendaagse muziek. Ik zag dat ze ook discobar deden.
Alvast bedankt hoor.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|