Terug naar overzicht
Hallo Sofie,ben je echt in het wit? Of is het meer ivoorkleur? Ikzelf heb een kleed in ivoorkleur, en daar past geen spierwit bij. In combinatie met wit komt het net over of mijn kleed is vuil. Dus let daarvoor op!!Persoonlijk zou ik zeker voor het lichtroze gaan. Dan steekt jouw bruidskleed mooier af. En het lijkt me ook toffer voor de foto's.Groetjes,Lindsay06/05/06
Hallo Sofie,Ik zou ze allemaal in't lichtroos kleden behalve de jongen dan. Zoals Lindsay zegt dat steekt mooi af.Nog veel succes.Tiziana
Hallo,Ik heb ook de kleedjes voor de bruidskindjes in het lichtroos genomen. Ook omdat mijn kleed ecru wit is en omdat het anders allemaal veel te wit is. Licht roze komt beter uit, ook voor de foto's is het mooier, omdat het een mooi contrast geeft.
Ik zou sowieso lichtroze nemen, dat geeft idd wat op bij jouw kleed en bovendien lijkt een lichtroze kleedje voor de meisjes net iets makkelijker af te dragen dan een spierwit?
Bedankt voor jullie mening allemaal. Mijn trouwkleed is inderdaad niet spierwit hoor tis champagnekleur en zoals jullie zeggen zou wit misschien te erg afsteken op mijn kleed dangroetjessofie
Hey!Wij hebben 2 bruidskindjes een jongen en meisje. Beiden in het lichtroze. Het meisje heeft een lichtroos rokje en vestje en daaronder een witte T-shirt. De jongen heeft een wit driekwart broekje met een hemd met roze en witte strepen met daarop een witte das (wel sportief hoor). Ik denk dat het hemdje van het merk Filou & Co is... Het is inderdaad niet gemakkelijk om voor een jongen iets roze te vinden maar dit was echt perfect!Groetjes!Elke25/3/2006 (nog 3 weken brrr...)
Hey,roze is ook helemaal geen meisjeskleur meer, dus ik denk dat allemaal roze (of met roze accenten voor de jongen) wel leuk is. Anders loopt dat jongetje daar zo anders te wezen, misschien voelt hij zich dan uitgesloten...Groetjes,Lieve