Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels kleedjes bruidskindjes

3-3-2006 12:16:20
Dag Bruidjes,

Joepi tis weer vrijdag!
Kben gisteren gaan winkelen samen met mijn zussen en hun kindjes voor de kleertjes. Tzijn 3 meisjes(4,3,2 jaar) en een jongetje (1,5 jaar). En we hebben gekozen om de meisjes alle 3 hetzelfde kleedje te laten dragen met een t-shirtje eronder. Maar we twijfelen nu nog met de kleur. Het kleedje kan je in het lichtroos of wit krijgen. Had gedacht om de 2 kleinste (dus het jongste meisje samen met het jongetje) het meisje een wit kleedje te laten dragen en het jongetje een wit broekje met een blauw karo hemdje. En dan de 2 oudste meisjes te laten samenlopen die dan alletwee ofwel ook het wit kleedje dragen zodat de meisjes allemaal in het wit zijn ofwel een van de oudste meisjes dan een roos kleedje te laten dragen. Dus dat ze naast elkaar ofwisselen van kleur. Wat denken jullie? Ze raaden me allemaal aan dat het mooiste is dat ze allemaal eenzelfde kleur dragen wit dan maar ik vind wit is wit hé en ik ben ook al int wit.
Weet het tis een heel moeilijken uitleg sorry hiervoor, maar we geraken er allemaal nie meer aan uit wat het mooiste is?

En is het ook zo dat dan de 2 kleinste kindjes eerst lopen en erachter de 2 oudste?

groetjes
sofie
15 07 2006

22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 446

6-5-2006
 Meld misbruik3-3-2006 12:28:23

Hallo Sofie,

ben je echt in het wit? Of is het meer ivoorkleur? Ikzelf heb een kleed in ivoorkleur, en daar past geen spierwit bij. In combinatie met wit komt het net over of mijn kleed is vuil. Dus let daarvoor op!!

Persoonlijk zou ik zeker voor het lichtroze gaan. Dan steekt jouw bruidskleed mooier af. En het lijkt me ook toffer voor de foto's.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

7-10-2006
 Meld misbruik3-3-2006 13:46:45

Hallo Sofie,

Ik zou ze allemaal in't lichtroos kleden behalve de jongen dan. Zoals Lindsay zegt dat steekt mooi af.

Nog veel succes.
Tiziana

8-7-2006
 Meld misbruik3-3-2006 14:15:27

Hallo,

Ik heb ook de kleedjes voor de bruidskindjes in het lichtroos genomen. Ook omdat mijn kleed ecru wit is en omdat het anders allemaal veel te wit is. Licht roze komt beter uit, ook voor de foto's is het mooier, omdat het een mooi contrast geeft.

7-7-2007
 Meld misbruik3-3-2006 16:31:12

Ik zou sowieso lichtroze nemen, dat geeft idd wat op bij jouw kleed en bovendien lijkt een lichtroze kleedje voor de meisjes net iets makkelijker af te dragen dan een spierwit?

22-7-2006
 Meld misbruik3-3-2006 17:38:41

Bedankt voor jullie mening allemaal. Mijn trouwkleed is inderdaad niet spierwit hoor tis champagnekleur en zoals jullie zeggen zou wit misschien te erg afsteken op mijn kleed dan

groetjes
sofie

25-3-2006
 Meld misbruik4-3-2006 10:45:56

Hey!

Wij hebben 2 bruidskindjes een jongen en meisje. Beiden in het lichtroze. Het meisje heeft een lichtroos rokje en vestje en daaronder een witte T-shirt. De jongen heeft een wit driekwart broekje met een hemd met roze en witte strepen met daarop een witte das (wel sportief hoor). Ik denk dat het hemdje van het merk Filou & Co is... Het is inderdaad niet gemakkelijk om voor een jongen iets roze te vinden maar dit was echt perfect!
Groetjes!
Elke
25/3/2006 (nog 3 weken brrr...)

1-9-2006
 Meld misbruik4-3-2006 19:17:56

Hey,

roze is ook helemaal geen meisjeskleur meer, dus ik denk dat allemaal roze (of met roze accenten voor de jongen) wel leuk is. Anders loopt dat jongetje daar zo anders te wezen, misschien voelt hij zich dan uitgesloten...

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...