Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal kasteel sanderling de pinte

21-10-2010 10:05:31
Goeiemorgen dames,

Heeft iemand ervaringen met Kasteel Sanderling te De Pinte? De zaal niet te klein? Het eten in orde? Vriendelijke personeel?

Groetjes

Sylvie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 3261

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik21-10-2010 11:18:08

Dag Sylvie,

Wij trouwen volgend jaar in Kasteel Sanderling!
Wij zijn daar enorm goed ontvangen door Bieke (denkik dat ze noemt!)
Bieke is degene die eigenlijk alles doet :), je voelt je direct op je gemak bij haar!

Sommige hebben de eigenares ontmoet als 'welkom' en bij deze is het minder in de smaak gevallen.

Bij ons was het liefde opt eerste gezicht!
Het 'kasteel' zelf is niet zo indrukwekkend, maar de zaal is prachtig en als het mooi weer is, dan heb je er nog een prachtige tuin bij :)!

Wij kunnen nog niet oordelen over het eten... hoewel, als je daar bent, dan krijg je altijd hapjes en degene die we al hebben mogen proeven vond ik altijd lekker. Wel speciaal, maar mijn vriend die kiest dan altijd voor het 'gewoontste' dat ze hebben :)!

De zaal zal volgens mij niet te klein zijn... wij willen dan ook niet meer dan 100gasten, maar natuurlijk denk ik dat als je 150genodigden hebt, het dan wel iets te klein zal zijn!

Het rare is dat ze met zo een koptelefoon rondlopen, zo communiceren ze met de keuken... wij vonden het grappig, anderen vinden het raar, maarja, als dat het enige is waar je je aan stoort, dan is het de moeite niet :)

Oh en een minpunt volgens mijn vriend: ze serveren primus als bier :)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik21-10-2010 11:18:48

Was jij dat trouwens niet die ook naar de St-Hubert is gegaan?
Niet meegevallen :)?

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik21-10-2010 11:36:53

Hallo Liselotte,

Ja ik ben naar kasteel Sint-Hubert geweest en het is inderdaad prachtig maar duur... Wat mij ook stoorde is het feit dat een paar tafels niet in dezelfde zaal kunnen staat en de dansvloer wat te klein is. We zouden een avondfeest met 150 personen hebben en daar is die zaal volgens mij toch wat te klein voor.

Wat betreft Kasteel Sanderling:
Zullen we opnieuw met hetzelfde probleem kampen: de zaal zal wat te klein zijn. Mijn vriend is ook eerder voor de gewone hapjes en Primus is niet echt zijn ding :-) Jupiler zou al een betere indruk op hem maken. Wij hadden graag getrouwd in september 2011 maar ook hier is de zaal reeds bezet. We zullen waarschijnlijk genoodzaakt zijn pas in 2012 te trouwen... Jammer ik vond september nochtans een hele leuk maand om te trouwen -> mooi weer en uitbollen van het groot verlof...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik21-10-2010 12:12:20

Niet opgeven!
Blijven doorzoeken, je vind wel iets leuks!
Probeer misschien kasteel coninxdonck in Gentbrugge of caipirinha in merelbeke of Montovani in Oudenaarde of Kasteel van Zwijnaarde!

Ik moet toegeven, wij zijn in januari al gaan zoeken om in juni volgend jaar te trouwen en de 25ste was de enige zaterdag die in juni nog vrij was!
Wij hadden geluk, de eerste zaal die we bezochten was voor ons raak (we hebben nog andere gedaan, maar die hadden minder succes), vraag eens rond hoe lang de meeste bruidjes naar hun zaal hebben gezocht.... er zullen er tussen zitten die lang gezocht hebben :)!

Ik zou het zonde vinden dat je nog een jaartje moet wachten op je trouw! Je zal wel zien, wachten duurt lang en als je een jaar extra moet wachten, dat is iets wat ik je niet wens!
Wij zijn verloofd in de kerstvakantie vorig jaar en het duurt een eeuwigheid tot juni 2011!

Dus niet opgeven, jullie vinden wel iets:)!

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik21-10-2010 12:45:22

Pfff, de ontgoocheling begint inderdaad te komen... Salons Mantovani in Oudenaarde is ook al niet meer vrij...

De andere zalen ken ik niet echt en zijn al wat ver voor de familie (deze zijn van de kanten van Kortrijk). Voor mijn feest wil ik zeker zijn dat de zaal en het eten in orde is en van de zalen dat je opnoemt heb ik nog nooit gehoord.

Nu zaterdag gaan we de zalen Maelstede in Kuurne en Alta Ripa in Outrijve gaan bezoeken. Deze 2 dragen mijn voorkeur weg, dus het zal toch 2012 worden want ze zijn beiden niet meer vrij... Ook al niet...

Christiaan

Meld misbruik21-10-2010 13:28:18

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik21-10-2010 16:05:39

Jammer :)!
Ook al is 2012 nog 'ver', je trouwt en dat is het belangrijkste!!!!!

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik24-10-2010 12:27:59

Hey Sylvie,
Wij trouwen op 6 mei 2011 in Kasteel Sanderling en zijn tot nu toe al tevreden over het verloop. Bieke is heel professioneel en heeft een goed team achter haar. Wij hebben het eten al kunnen proeven (we zijn daar geweest op Valentijn) en het was echt heel lekker. Ook de Cava en de huiswijn zijn zeker lekker.
Liss

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik24-10-2010 12:29:54

Sorry blijbaar geeft hij mijn berichtje niet volledig weer.
Lisselotte heeft inderdaad gelijk als ze zegt dat het kasteel niet indruwekkend is. Maar daar komt verandering in. Blijbaar gaan ze de buitenkant van het kasteel volledig renoveren.
Qua plaats denk ik dat er toch wel 150 personen kunnen zitten, het zijn normaal gezien allemaal tafels van 12 personen.
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.

Groetjes Sofie

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik24-10-2010 16:36:34

Hallo Sofie,

Dank voor de reactie. Wanneer is de renovatie voorzien? Wat prijs betreft: kunnen we spreken of de middenklasse of eerder naar de dure kant?

Dank bij voorbaat.

Elien
18-8-2012
 Meld misbruik9-3-2011 13:36:13

Ik ga morgen is gaan kijken naar kasteel sanderling, ze zei id telefoon dat ze bezig zijn met renovatie? Ik ben wel benieuwd, iemand foto's van de tuin daar, want het zal donker zijn als wij gaan....Mag je altijd mailen naar vanderpoortenelien@hotmail.com

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info