Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautjes na gemeenthuis???

21-10-2010 15:45:32
Hey lotgenoten,

Ik zit met een vraagje. Het is normaal de gewoonte om 'cadeautjes' te hebben voor de kindjes na de kerkdienst.
Nu hebben wij geen kerkdienst. Wij trouwen voor de wet in de namiddag. 's avonds hebben wij voor het avondfeest een viering met het UVV. Iedereen die uitgenodigd is voor het avondfeest wordt ook verwacht op de viering... het is een aansluitend gedoe ;-) Nu hebben wij ook beslist dat er geen kinderen op het avondfeest mogen zijn.

Moet ik dan iets voorzien na het gemeentehuis voor de kinderen, jong en oud? Ik weet niet of er veel mensen gaan komen naar het gemeentehuis. Ik dacht aan de candybox met cupcakes, koekjes, snoepjes, ... en hier mensen met laten rondgaan. Want dat is toch iets dat iedereen lust?

Kunnen jullie mij helpen? Wat zouden jullie doen?

En niet vergeten: GENIETEN!

Tata

Charlotte
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1012

Nele
4-6-2011
 Meld misbruik21-10-2010 17:55:30

Hallo,
Wij trouwen ook enkel voor de wet en zopas hebben wij in onze kennissenkring ook enkele trouwers gehad die enkel voor de wet trouwden.
Deze koppels hadden een snoepsaté of een zakje met snoep voor de kindjes.
Ikzelf ga ook iets met snoepjes doen. Ik ga eens bij AVA papierwaren kijken, daar staan soms leuke ideetjes. Op de trouwbeurs in Antwerpen zag ik zakjes met M&M's, zakje of doosjes met hartvormige snoepjes. Zoiets zal het bij ons worden denk ik.
Veel plezier !
Nele

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik21-10-2010 19:48:14

Ik zit met net hetzelfde probleem. Wij trouwen op een zaterdag om 10u voor de wet en dan 's avonds voor het avondfeest is er ook een viering (waarschijnlijk met UVV) waarbij de gasten van het avondfeest worden bij verwacht.

Ik durf ook echt niet zeggen of er veel volk naar het gemeentehuis zal komen of niet, zullen daar veel kindjes bij zijn, moet ik iets voorzien en HOEVEEL.... Ik raak daar ook echt niet uit...

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik22-10-2010 9:35:54

Hoy,

Die hartvormige snoepjes vind ik ook wel leuk. Bij AVA hebben ze zeker leuke dingen om die in te verpakken.
Nu dacht ikzelf eerder aan bellenblaasjes (witte, iets huwelijksachtig). Maat dat kan ik niet beschouwen als geschenkje voor de kinderen zeker?

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik23-10-2010 11:44:41

wij zijn ook maar voor de wet alleen getrouwd en hebben koekendoosjes met snoepjes in afgegeven.. Ik had al op voorhand al eens geluisterd hoeveel er kwamen naar het gemeentehuis met hun kindjes daarmee had ik een gedacht hoeveel ik er moest hebben..

Isolde
30-10-2010
 Meld misbruik26-10-2010 15:36:00

Hallo,

Nu zaterdag trouwen wij ook alleen voor de wet.
Ik heb gekeken voor snoepbrochetjes voor de kindjes, ongeveer 40 stuks die ik zelf heb gemaakt.
Ik weet dat de scouts er zeker zal staan.
Is er dan nog wat over, de grotere kindjes of volwassenen zullen wel het overige verorberen.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik12-11-2010 21:58:17

Dit ter zijde: wij trouwen ook op 28/05/2011!!
Het moeten niet altijd snoepjes zijn hé, je kan ook een klein speelgoedje geven (bv. zo'n leuk eendje).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...