Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs trouwringen

21-10-2010 16:30:32
Hoi iedereen, ik heb eens een vraagje. Ik heb gezien dat de ringen van Fede di Or qua prijs goed meevallen. Ik en men vriend willen graag onder het bedrag van 1000 euro blijven voor onze ringen, en blijkbaar kan je dit wel vinden bij Fede di Or. Nu idd zoals ik nog al heb gelezen is het wel even rijden. Nu was mijn vraag of er nog mensen zijn die ons een zaak kunnen voorstellen om eens te gaan kijken, waar je ook wel trouwringen kan vinden voor dat bedrag en die iets meer rond het Antwerpse liggen.

Alvast bedankt!

Groetjes Elke!

Elke
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1247

Marouschka
14-8-2010
 Meld misbruik21-10-2010 16:56:46

Hoi,
Wij hebben onze trouwringen laten maken bij Gerda De Vrij. Die heeft heel mooie eigen ontwerpen. Zij heeft haar winkeltje in de Wijngaardstraat (waar ook Wim Meeussen zit).

Veel succes met jullie zoektocht!

Els
11-6-2011
 Meld misbruik22-10-2010 11:26:08

Hoi elke,
Wij zijn uiteindelijk bij Robb Zilla (een goudsmit/juweelontwerper) uitgekomen waar ge dus kunt zeggen wat ge mooi vind en aan de hand daarvan maakt hij voor u speciaal een set unieke trouwringen. Hij is een hele vriendelijke en aangename man. Hij heeft een winkel in de kammestraat. Het beste hiervan vind ik dat je bij hem oud goud van je grootmoeder of wat dan ook, alle oude juwelen mag je meenemen om te hergebruiken of om daarmee te betalen. Met als gevolg dat ik nu daar onze trouwringen ga laten maken en men trouwjuwelen (set oorbellen en hangertje) en uiteindelijk rond de 250 euro ga moeten betalen. Een super meevaller en absoluut aan te raden!!!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik22-10-2010 13:25:43

Ik vind de ringen van Amici en Auro Design ook héél leuk :)

Sofie
16-7-2011
 Meld misbruik22-10-2010 19:21:21

wij gaan ringen van amici nemen. dat zijn stalen ringen. vind ik echt mooi en tis ook het enige dat mijn toekomstige man het liefste ziet. Dan hebben we onze keus al gemaakt en voor 160 euro hebben we onze ringen

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik30-10-2010 17:05:16

Ik vind dat nogal veel geld 1000 euro?
Wij betalen 400 euro samen voor onze ringen...
Ik vond dat ook niet echt belangrijk...alé ik wil maar zeggen het is de betekenis die telt...niet hoeveel hij kost
Ik zie hem supergraag dusja...en he tis niet een "standaard klassieke" ring...
Maarja iedereen doet erin wat hij wil?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...