Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

save the date cards

21-10-2010 19:03:44
hey bruidjes,
aangezien wij trouwen wanneer iedereen op vakantie vertrekt dacht ik dat ik maar beter save the date kaartjes rondstuurde...
nu wil ik via vistaprint eigelijk een kerstkaart maken en op de achterzijde daarvan geschreven dat ze die datum moeten vrijhouden omdat we dan trouwen. wat denken jullie hiervan? het is dan toch ook 2 vliegen in 1 klap...

alvast bedankt voor de reacties

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 814

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik21-10-2010 19:15:59

was ook mijn ideetje ;) ik maak ze wel zelf, met photoshop en print ze op de grootte van een fotoblaadje :) envelopje in en versturen maar ;)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-10-2010 8:48:30

Wij gaan net hetzelfde doen. De meeste mensen zijn al op de hoogte van de datum maar als ze het op papier zien staan dringt het misschien nog beter door

Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik22-10-2010 17:28:39

hey, wij trouwen blijkbaar op dezelfde dag, leuk

wij gaan ook net hetzelfde doen rond kerst , nieuwjaar save the date kaartjes versturen voor alle zekerheid. want er zijn toch al redelijk wat mensen die in december hun vroegboekkorting-reis plannen.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...