Terug naar overzicht
Hey Joyce! Ik trouw ook in Deurne en ben op zoek naar een locatie in de buurt voor de receptie. Is blijkbaar niet gemakkelijk! Ik ga eens horen in kasteel Sterckshof (zilvermuseum) of ze daar misschien ook recepties verzorgen. Als jij tips of suggesties hebt laat maar horen :-) Groetjes
hoi Shirley, Je mag die gegevens ook altijd bezorgen als je wil! Ik heb wel offertes van o.a Kaasboerin enzo, maar verschiet van de prijs van sommigen! Tot zelfs 38 euro pp voor een receptie van 2 uur! En dat vinden we wel wat overdreven... Sterckshof is inderdaad nog wel een leuke optie! Weet jij toevallig meer van het Paviljoen in het Boekenbergpark? groetjes en nog veel succes met de zoektocht :-)
Hoi Shirley, als je me even je mailadres bezorgd dan kan ik je wel al wat offertes van zalen doorsturen die we hebben gekregen. Momenteel hebben we reeds bezocht/gecontacteerd;De riddershoeven in SchotenDe Kleine Bareel in SchotenAmbiuz in Schoten (de vroegere Witte Raaf)De Bergerie in Wijnegem/SchildeDe Kaasboerin in DeurneDen Haas in DeurneHet Rivierenhof in DeurneDe Mange Tout in WijnegemZaal Lawrence in WijnegemHet Bisschoppenhof in Deurne We hebben dus al wat mogelijkheden, we zijn er ongeveer wel uit, maar twijfelen nog een beetje, dus als je nog een leuk alternatief zou weten, altijd welkom! Groetjes Joyce
Hey joyce! Ja 38euro is voor ons ook te duur hoor! We zoeken iets rond de 20 a 25 euro :-) Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Moest wel een aantal keer klikken vooraleer het verzonden was dus ik hoop dat je geen 5 keer hetzelde bericht ontvangt! groetjes shir