TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
22-10-2010 10:34:11
hoi Melodie,
Ik ken het gevoel hoor :-)
Uiteindelijk heb ik na een weekje denken, toch mijn eerste kleedje dat ik aanhad besteld en ik ben er ook super-tevreden over!
Maar langs de andere kant, vind ik het ook wel een beetje jammer, want ik ging wel graag passen, hihi.
Van mij mag het toch al snel 30/04/2001 zijn hoor...
groetjes en geniet nog maar van het leuke gevoel!
Joyce
|
|
Hilde
23-6-2011
|
22-10-2010 10:53:24
Hey,
Hier net hetzelfde gevoel !!!!! Ik keek er ook erg tegenop om een bruidskleedje te gaan kiezen...ik heb nog heel wat zwangerschapskilootjes teveel (10 kilo) en ben ook niet echt groot ...ik zag mezelf niet in een mooi, lang, wit bruidskleedje ....Ik had gedacht "pff, eerst nog 20 kilo vermageren :( "
Maar ik heb ook mijn trouwjurk gevonden, in de eerste bruidswinkel die we bezocht hebben !!! ik heb 6 kleedjes gepast, en het 3e kleedje was raak :) Ik ben samen met mijn zus geweest, en ook zij was direct overtuigd ..Mijn gezicht straalde gewoon toen ik uit de paskamer kwam ! Ik zag mezelf in de spiegel en wist dat dit mijn jurk zou worden :) Ik lijk er vrij slank in (hihi) en het past gewoon heel goed bij mijn persoonlijkheid ....
Geniet ervan !!!!!!!!!
|
|
Kim
19-8-2011
|
22-10-2010 12:01:56
Geweldig hé. Ik heb het ook gisteren gevonden en ook het allereerste kleedje dat ik pastte, was het gewoon.Ik had ook schrik dat ik het niet ging vinden, maar je voelt dat echt aan. Dat had ik nooit gedacht.
Groetjes en droom nog maar veel van je kleedje.
|
|
Isabel
3-9-2011
|
22-10-2010 12:45:56
Zo leuk om te lezen. Ik ga nog wachten tot begin december om mijn zoektocht te beginnen samen met mijn mama en zus. Kijk er zo naar uit en tergelijkertijd heb ik ook schrik dat geen enkel kleed bij mij ga passen maar zo te lezen is dat geen probleem.
|
|
Claudia
12-8-2011
|
22-10-2010 12:59:11
Hallo,
Ik heb er ook een beetje schrik voor! Ik heb nu maat 42 à 44 ongeveer denk ik en ik hoop echt héél hard dat ik iets ga vinden! Volgende week zaterdag heb ik mijn eerste winkel gepland.Tot hoeveel kilo kunnen ze eigenlijk makkelijk kleedjes aanpassen? Ik ben met de vakantie wat bijgekomen, maar mijn normaal gewicht is wel 4kg minder.
Gr claudia
|
|
Melodie
4-6-2011
|
22-10-2010 13:12:54
Hey Claudia,
ik heb aangegeven dat ik zelf ook een kilo of 4 wou vermageren.
Die mevrouw heeft op basis daarvan mijn maat besteld, maar ze gaf aan dat het ook altijd kon ingepakt of vergroot worden. Die retouches zitten bij in de prijs van het kleedje. Maar panikeer echt maar niet dat je niets vindt! Ik heb hierdoor bijna de fun gemist van een kleedje te gaan passen. Langs de andere kant, als je verwachtingen laag zijn, is de verrassing en de vreugde des te groter ;-)
Ik ben zelf klein (1m62) en dan maatje 42 en dacht echt dat een lang wit kleed me niet zou staan, maar op ieder potje past een dekseltje ook wat betreft bruidskleedjes!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
22-10-2010 13:28:07
Super leuk he, uw kleed gaan kiezen! En wat ne mooie huwelijksdatum dat je hebt!
Welk kleed is het geworden?
Ik had ook HET gevoel bij mijn kleed (marylise zita). Getuige heeft dan foto's genomen van mij in mijn kleed na bestelling. Nu moet ik wel zeggen dat ik soms iets heb van: oei HET gevoel dat ik had, is toch wel HET gevoel waar iedereen over spreekt. Maar dat zijn dan gewoon mijn onzekere ik dat dan bovenkomt want ben zeker als ik het terug aan heb, dat ik terug kriebels krijg :-)
O, nog zo lang wachten voor we het mogen aandoen.... Heb pas 3 weken voor trouw eerste pas!
|
|
Sharon
20-8-2011
|
22-10-2010 13:44:32
Idd leuk om dit allemaal te lezen! Ik ga morgen... Ik heb er al kei lang zin in, maar nu het zover is, krijg ik de poepers ;)! Ben ook niet zo in de mood... Het is de tijd van de maand (niet leuk als je dan heel de tijd moet passen). En ja, ik heb ook nogal een moeilijk figuur. Ben een peermodel: heel brede heupen en bijna geen borsten... Dus onderaan 42 en bovenaan 38... Allé, we zien wel of we echt iets goeds vinden. Ik ben dan ook nog een eeuwige twijfelaar, dus ik hoop dat dat gevoel er ook bij 1 kleed tussenzit en niet bij allemaal of bij geen enkel :)! Want dan zou ik weer echt ni kunnen kiezen :)!
Veel pasplezier aan iedereen en leuk om deze dingen altijd te lezen :)!!!
Doei
|
|
Melodie
4-6-2011
|
22-10-2010 14:44:37
@ Kelly, ja fantastische datum hé :-). Ik heb die gekozen omdat wij samen zijn van '06-04' en dan trouwen op '04-06'. Ik kan er niet aan doen, maar ik hou van even getallen :-). Ben jij ook al zo aan het duimen voor mooi weer? Dit jaar was het snikheet op 4 juni! Let's hope...
@ Sharon, geniet ervan! Eens je start is het best leuk hoor :-)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
22-10-2010 16:00:13
Dat is inderdaad ook mijn grootste angst/nachtmerrie: slecht weer op onze dag... Die duimen gaan zeer pijnlijk zijn tegen de 4de juni hoor
|
|
Angelina
7-5-2011
|
22-10-2010 22:03:25
Ik ga morgen ook mijn kleedje gaan zoeken met de mama.Kben benieuwd wat ik zal vinden. Kben ook niet zo mager, maat 44. Khoop dak ook nog wat kilootjes kwijt graak van mijn zwangerschap. Alé, we zullen zien hé?
|
|
Veerle
4-6-2011
|
3-11-2010 11:01:15
hallo!!
ik heb gisteren ook mijn droomjurk gevonden, ben zo blij!!!!
wij trouwen ook op 04/06.... moet gewoon goed weer zijn dan
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|