Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel uitnodigigingen bestel je best extra?

22-10-2010 12:05:08
Wij trouwen volgend jaar in september
Hebben al keuze gemaakt in de uitnodigingen en midden november geven wij al aantal door
Laat je dan best extra kaartjes drukken? Indien ja hoeveel?

Virginie
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1080

julie
28-5-2011
 Meld misbruik22-10-2010 15:31:36

Hoi Virginie,

Als ik je één tip mag geven, wacht nog met bestellen. Eenmaal er een proefdruk is gemaakt kan de drukker dit gewoon opslaan.

Mijn gastenlijst wijzigt praktisch nog elke maand. Onlangs hebben we beslist om een groep van 14 mensen toch naar het avondfeest te vragen in plaats van naar de receptie.

Op enkele dagen kan de drukker je uitnodigingen leveren. Ik zou me de stress niet aandoen om nu al het aantal te moeten doorgeven en dan het risico te lopen dat je nog moet bijbestellen en terug de zetting te moeten extra betalen. Of dat je veel te veel uitnodigingen hebt en er dan mee over zit.

Geen enkele drukker verwacht dat jij 10 maanden vooraf al het aantal doorgeeft.

Groetjes,
Julie

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik22-10-2010 17:28:58

Hey Virginie,

Je kan best een 15 tot 20 extra kaartjes voorzien. Er is altijd wel iemand dat je vergeten op te schrijven bent en als je die tegenkomt valt je euro.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-10-2010 20:31:03

Dit is wel héél vroeg!! Wij hadden onze uitnodigingen op 2 weken tijd! Ik zou ook nog niks bestellen. Uiteraard kan je wel al voor jezelf een keuze maken. Je weet nooit wat er nog gebeurd...
Ik wens het je niet toe, maar enige jaren geleden, toen mijn neef trouwde, stierf zijn papa een drietal maanden voor de trouwdag. Zij hebben hun uitnodigingen lichtjes aangepast en toch nog naar hem verwezen, maar dan op een andere manier...

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik30-10-2010 17:02:52

Ja het is idd vroeg, maar onze trouwlijst is al opgemaakt van begin januari
Wij vragen maar 1x mense- de mensen die komen op receptie blijven sowieso 's avonds
Wij willen feest iets intiemer houden (willen enkel mensen erbij die nauw aan ons hart liggen)
Dus nog een grote groep bijkomen? Denk het niet?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info