Terug naar overzicht
Hoi Virginie, Als ik je één tip mag geven, wacht nog met bestellen. Eenmaal er een proefdruk is gemaakt kan de drukker dit gewoon opslaan. Mijn gastenlijst wijzigt praktisch nog elke maand. Onlangs hebben we beslist om een groep van 14 mensen toch naar het avondfeest te vragen in plaats van naar de receptie. Op enkele dagen kan de drukker je uitnodigingen leveren. Ik zou me de stress niet aandoen om nu al het aantal te moeten doorgeven en dan het risico te lopen dat je nog moet bijbestellen en terug de zetting te moeten extra betalen. Of dat je veel te veel uitnodigingen hebt en er dan mee over zit. Geen enkele drukker verwacht dat jij 10 maanden vooraf al het aantal doorgeeft. Groetjes, Julie
Hey Virginie, Je kan best een 15 tot 20 extra kaartjes voorzien. Er is altijd wel iemand dat je vergeten op te schrijven bent en als je die tegenkomt valt je euro. groetjes
Dit is wel héél vroeg!! Wij hadden onze uitnodigingen op 2 weken tijd! Ik zou ook nog niks bestellen. Uiteraard kan je wel al voor jezelf een keuze maken. Je weet nooit wat er nog gebeurd... Ik wens het je niet toe, maar enige jaren geleden, toen mijn neef trouwde, stierf zijn papa een drietal maanden voor de trouwdag. Zij hebben hun uitnodigingen lichtjes aangepast en toch nog naar hem verwezen, maar dan op een andere manier...
Ja het is idd vroeg, maar onze trouwlijst is al opgemaakt van begin januari Wij vragen maar 1x mense- de mensen die komen op receptie blijven sowieso 's avonds Wij willen feest iets intiemer houden (willen enkel mensen erbij die nauw aan ons hart liggen) Dus nog een grote groep bijkomen? Denk het niet?