Terug naar overzicht
Wij hadden feestzaal Scala in Beveren! Supergoed!!! Enkele dagen geleden stond er nog een topic over feestzalen in het Waasland. Misschien daar ook eens piepen? (te vinden via zoekmachine)
Ik ken er 2 in die regio: * Tybeert in Daknam (Lokeren) * De Lozen Boer in Lochristi In Tybeert ben ik zelf al geweest voor een plechtige communie en moet zeggen, twas heel lekker en verzorgt! Zeker een aanrader. Hoe het zit met hun prijzen kan ik je spijtig genoeg niet zeggen maar twas in orde :-). In De Lozen Boer ben ik zelf nog niet geweest maar we zijn er wel eens gaan kijken voor ons trouwfeest te geven. Ik moet zeggen, prachtige locatie, echt top! Maar de prijs is er dan natuurlijk ook wel naar :-) Maar als je een ruim budget hebt, zou ik daar zeker eens gaan kijken! Groetjes en nog veel succes! Evelien
de oude maalderij in Moerzeke, volledig vrij van catering, vriendelijke groeten, René
Hey, wij hadden 15 mei ons trouwfeest in Tybeert. En ik kan maar één ding zeggen: super. Het was een trouwfeest zoals ik het me altijd had voorgesteld! Alles was tot in de puntjes verzorgt. Zowel de voorbereiding als het feest zelf is probleemloos en perfect verlopen. Dus zeker een aanrader. Je wordt er ook eerlijk behandeld en de prijs is redelijk. (wat ook niet onbelangrijk is). Ook onze gasten waren allemaal vol lof. Niet twijfelen dus! Groetjes, Evi