Terug naar overzicht
Heyla, Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar!! Ik heb in deze winkel namelijk binnen 2 weken ook een afspraak. Je krijgt 2u de tijd om te passen, maar is dit voldoende? Dit lijkt me zo weinig om de ideale trouwjurk te vinden?! Volgens de man van de zaak vinden 90% van de bruidjes hun jurk met de eerste pasbeurt... Dit lijkt me zo gek!! Heb nu totaal nog geen idee hoe mijn ideale jurk er moet uizien... Spannend ....
Hallo ladies! Ik heb ervaring met de Linx in Hasselt en ben er supertevreden! Ik heb in augustus een eerste pasbeurt gehad (collectie 2010) en had inderdaad onmiddellijk een kleedje gevonden, het eerste wat ik aan had zelfs! Ik kreeg echter nog de mogelijkheid (omdat ik ruim op tijd was) om nu met de opendeurdagen nog eens de nieuwe collectie te komen passen, en ik heb een kleedje gevonden wat toch NOG mooier was dan dat van mn eerste keuze! Ik heb dus besteld en ben énorm gelukkig :) Ik had verkoopster 'Miet' en ze heeft me echt alle kleedjes laten passen die ik maar wilde passen en het was ook geen moeite om nog eens extra iets uit te halen voor mij! En geloof me, 2u is ruim voldoende, tenzij je TOTAAL geen idee hebt van welk soort kleed je wil! Ik wist namelijk dat ik een wit kleed wilde uit één stuk! Als je nog twijfelt aan de kleur, lengte, 1 of 2 delen, .. dan zou ik toch al wat opzoekingswerk doen! Geniet ervan, het is echt heerlijk :)
Hallo Maartje, Ik hoop dat het bij mij ook zo vlot gaat verlopen! :-) Welk kleedje van LR is het bij jou geworden? Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
hoi, ben gisteren geweest. Het was best wel spannend maar heeel fijn.De vrouw die mij hielp was heeeeel lief en behulpzaam.Ik wist ongeveer wat ik wou en daardoor was ik op 45min al klaar.Heb mijn droomkleedje ook gezien en gepast.Ze zijn er ook eerlijk wat ik toch ook belangrijk vind. groetjes!