TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
23-10-2010 13:38:33
Ik denk dat iedereen dat meemaakt! Je niet van je lood laten slaan en gewoon doen zoals jij het gedacht hebt!
Ze kunnen nog altijd aan de kerk komen! En wees maar zeker dat ze dat zullen doen! Als wij naar onze foto's kijken die genomen zijn in en aan de kerk, denk ik soms: wie is dat?!? Of 'Ah, tiens, was die er ook!'. Ach ja, als de mensen dan content zijn...
|
|
Sarah
21-10-2011
|
23-10-2010 20:12:35
Hey An,
Bij ons is het niet anders... Wij gingen normaal trouwen bij ons thuis, maar kijken voor een andere locatie om pottenkijkers weg te houden. We trouwen op een vrijdag, zo hebben we ook al minder nieuwsgierigen...
|
|
Sarah
21-10-2011
|
23-10-2010 20:13:27
en al onze klanten denken ook dat ze een invitatie gaan krijgen, begin daar eens aan, en trouwens wij vragen enkel familie en de beste vrienden
|
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
24-10-2010 18:01:34
Zeer herkenbaar! Of nu wel heel sterk, iemand die zichzelf steeds uitnodigt omdat die mijn man als goede vriend beschouwt blijkbaar, maar hij wordt erg zenuwachtige van dienen type. Nu had mijn man hem al meer als anderhalf jaar niet meer gesproken, wist niet eens van onze verloving/trouw af en post hem doodleuk achteraf op Facebook: "Hey bedankt voor de uitnodiging!!!!!!", sarcasme dus....
Hebben sommige mensen dat dan echt niet door als jij geen contact opzoekt met hen, dat ze ook geen behoefte hebben aan hun "gezelschap"? En wat 'n arrogantie, alsof wij hem wel hadden moeten uitnodigen... heb hem nog ni eens gezien van m'n leven, en nu heeft die zichzelf uitgenodigd bij ons thuis, waar m'n man niet erg happig op is (ik nog minder), dus zegt altijd dat die geen tijd heeft en prikt dan maar 'n datum erg ver weg...
Wij kijken alvast uit naar 15 januari, zullen we 't op zijn FB posten? ;)
(Maar we hebben dan ook wel weer soort medelijden mee omdat 't toch wel erg zielig is en we vermoeden dat die quasi geen vrienden heeft als die zo wanhopig is...)
|
|
An
9-9-2011
|
10-11-2010 19:44:30
De gastenlijst is BIJNA klaar!
Hoewel ik een zeer emotioneel iemand ben, heeft het geen bloed/zweet/tranen gekost.
Momenteel twijfel ik nog over 3 personen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk! (Ook al lijkt het zeer banaal... 3 personen!)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|