Terug naar overzicht
Hallo,Maar dan moet er toch ergens een vergissing begaan zijn? Ligt de fout dan bij jullie of bij hen. In geval dat de fout bij hen ligt, moeten zij 't maar oplossen. Ik zou toch wat stouter in m'n schoenen staan, ons probeerde de bazin ook in te praten, maar met mijn schoonouders erbij was ze al veel kalmer... En vanwaar kwam dat supplement dan?ALs ik dit allemaal lees, hoop ik toch dat ik me geen zorgen moet maken over de Waerboom... Je hoort zoveel positiefs erover, maar ook wel negatief...Evy 22-07-2006
tot nu toe hebben we enkel positieve ervaringen metde waerboom. Hopelijk blijft dit zo.Waarvoor was dat extra supplement?
om het pronkstuk binnen te rijden 125 euro. Het wordt ook niet versneden omdat we een dessertenbuffet hebben. Dus puur voor show. We hadden prijs gebraagd voor een menu met wijnen in en dat sqtuk voor de show => we kregen een prijs ALL IN Nu blijkt dat we nog 125 euro moeten betalen voor da stuk. Hebben jullie daar uw trouwfeest gedaan? Enne...???
Wij huwde ook in de waerboom en hadden twee all in formules.Voor de daggasten betaalde we 75€ all in (receptie champagne-fruitsap met toastjes/drie-gangen menu met wijnen/bruidstaart met koffie/alle drank van 17u tem 2u)Voor de avondgasten betaalde we 35€ all in (receptie champagne-fruitsap met toastjes/bruidstaart met koffie/alle drank van 21u tem 2u) er is ons geen extra gevraagd om de bruidstaart binnen te rijden.
ben deze week de menu gaan vastleggen en wij hebben ook gekozen voor een bruidstaart en dienen geen supplement te betalen. De prijs ligt rond 75 euro per persoon
Klein vraagje: Is het niet logisch dat als je een dessertenbuffet vraagt en je vraagt een pronkstuk extra dat je dan moet bij betalen? Dat pronkstuk moet dan toch ook gemaakt worden?GREETZ...Nele