TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rebecca
2-7-2011
|
24-10-2010 13:42:50
:-) Proficiat dat je uw jurk gevonden hebt!
Ik heb gisteren ook mijn trouwkleed besteld... in Nederland! Niet in de honeymoonshop maar in Amiga in Breda :-) Het komt herkenbaar voor... heb ook drankje gehad, was ook drukker, ... Alleen jammer dat voor de pasbeurten Nederland een eindje verder rijden is...
maarja, voor de juiste jurk neem je dat erbij he!
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
24-10-2010 13:47:24
Hey ik ben blij dat je je kleedje hebt gevonden !! Maar ik wil wel even zeggen dat er hier in België ook winkels zijn die een goede service bieden.... Ik heb mijn kleedje in Le Chapeua gekocht en ik kreeg ook iets te drinken en een hapje. en tijdens de pasbeurt kreeg ik ook een corset en trouwschoenen aan. En nadien toen het kleed besteld was kregen we ook een glaasje bubbels :-) Dus ze zijn niet allemaal zo slecht hier in België :-)
Maar het belangrijkste is dat je je kleedje hebt gevonden !
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
24-10-2010 13:48:53
oei typfout de winkel is dus Le Chapeau :-)
|
|
Sarah
30-7-2011
|
24-10-2010 15:14:06
Hey
Welke slechte ervaringen had je bij Pierre Yves?
Ik heb hier mijn droomjurk besteld, ook één van Maggie Sottero
Ik vond juist dat ik hier heel goed geholpen werd (ik had wel de bazen, mss maakt dat verschil), ze hebben wel ongelooflijk veel tips gegeven en waren heel vriendelijk en absoluut niet opdringerig.
Welk model van Maggie S heb je?
|
|
Tina
1-5-2010
|
25-10-2010 19:40:31
Wel Evi,
Het is precies of ik jouw mail heb geschreven !!!
Ik heb ook mijn kleed een 1,5 geleden in de Honeymoonshop gekocht.
De service was fantastsich ten op zicht van wat je krijgt in Belgie.
Ze zijn ook veel eerlijker over wat je staat en niet, ook al wil dit zeggen dat ze je een goedkopere jurk verkopen.
Ze staan daar echt een 5-tal jaar verder in onthaal, opvolging, service, ...
Ik ben ondertussen 6 maand getrouwd en ben supercontent van de service tot op het einde !
Ik heb dus alleen maar goed nieuws voor jou qua verder afhandeling.
Ze hebben mij trouwens gecontacteerd om deze maand in de Honeymoonshopcatalogus te staan :)
Veel succes
TINA
|
|
Evi
27-8-2011
|
25-10-2010 21:16:44
@ Sarah: Pierre-Yves Aalst was de eerste winkel ik bezocht en ik had hier op het forum ook al héél veel negatieve reacties gelezen, maar ik wou zelf toch eens gaan zien want meningen zijn persoonlijk hé.
Ik heb er een uitgebreid verslagje over geschreven een tijdje geleden. Om kort samen te vatten: de vrouw die mij hielp was heel vriendelijk, dat wel, maar de eigenaar liep er ook rond en was in het begin ook vriendelijk en gaf tips, maar toen ik een favorietje had gevonden begon hij echt opdringerig te zijn, hij was zelfs op het onbeschofte na. We zijn net niet 'buitengekuist' omdat ik niet direct wou toehappen bv "als ik nu niet ging beslissen ging het wegzijn binnen de week" "oké kleed u maar aan, de volgende zijn hier". Dit vond ik er echt over. Natuurlijk iedereen zijn mening is persoonlijk en er zullen wel andere mensen zijn die wel goede ervaringen hebben met deze winkel.
En ja, in Belgie zijn ze ook vriendelijk hoor . Ik heb ook een héél goede ervaring gehad in La Sposa Roeselare, maar daar hadden ze zo goed als geen Maggie S. Anders had ik daar ook onmiddellijk besteld.
Het model verklap ik nog niet, want ik weet er kennissen, vrienden en familie van mij dit forum ook volgen en het moet een verrassing blijven.
Ik kan niet wachten tot ik mijn droomkleedje nog eens mag aandoen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|