TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
27-8-2011
|
24-10-2010 13:33:03
Jep bij Pierre-Yves zijn ze super opdringerig. Ik zou daar nooit mijn trouwkleed kopen, zelfs al zou ik daar de perfecte jurk gevonden hebben! Ik snap niet hoe zo een winkel kan blijven draaien met die mentaliteit! Gelukkig zijn er nog genoeg andere winkels waar ze wel vriendelijk zijn.
Ik had ook na de eerste 2 pasbeurten nog geen wauwgevoel gehad maar gisteren heb ik het mijne wel gevonden, in Nederland.
Veel succes nog met de zoektocht en geniet ervan!
|
|
Sarah
30-7-2011
|
24-10-2010 20:52:39
Ik heb mijn kleed ook ij Pierre Yves gehaald (in Aalst) en ben hier zeer tevreden over
Ik wist dat er slechte commentaar was maar dit heeft me niet tegengehouden om er te gaan (ze hebben tenslotte een zeer groot aanbod 350 jurken)
Ze waren supervriendelijk (ik had wel de bazen) en ze hebben superveel tips gegeven. Ze waren ook niet opdringerig, integendeel ik mocht zoveel passen als ik wou.
Dus mensen laat jullie niet afschrikken door die slechte reacties
1 ding is wel een must als je een kleed gaat passen: weet op voorhand ongeveer wat je wil
ik had een lijstje gemaakt met kleedjes die ik zeker wou passen. Zo wisten ze wat mijn stijl was en wat ik graag zag.
|
|
Oksana
|
24-10-2010 21:22:24
|
|
Charlotte
10-6-2011
|
24-10-2010 21:40:38
Hallo!
Ik had ook helemaal geen wow gevoel, de jurken stonden me zeker niet slecht, maar daar eindigde het dan ook, zo jammer, had gehoopt het na dit weekend echt wel gevonden te hebben...
verder zoeken is de boodschap zeker...
|
|
sarah
17-12-2011
|
25-10-2010 4:13:44
Hallo Joke ;
ik ben gisteren ook gaan passen bij JPC ; terwijl ik er absoluut geen zin in had.
En... mijn jurk gevonden ; sta er zelf verbaasd van. Totaal niet wat ik in gedachten had, maar ik ben super tevreden.
Inderdaad zeer vriendelijke mensen, en hebben zeer snel door wat je wilt en graag ziet.
Hapje en drankje, voldoende zitplaatsen voor het gezelschap.
veel succes zaterdag!
|
|
Sharon
20-8-2011
|
25-10-2010 20:05:46
Ik was eerst ook een beetje teleurgesteld. Ik heb zaterdag van 11u tot 18u kleedjes gepast :)! We hebben 3 winkels gedaan, tussen de eerste 2 ben ik met mijn ma dan iets gaan eten en tussen de laatste 2 ook nog iets gaan drinken. Maar allé, ik heb toch veel gepast... En nu zijn er 4 jurken die overblijven, die ik supermooi vind... Maar als ik dat hier zo lees zeggen ze dat je echt wel voelt wanneer het jou jurk is.
Na een nachtje slapen heb ik er nog 2 geëlimineerd, maar nu zit ik er dus nog met 2 in mijn hoofd en heb ik het gevoel dat ik toch nog niet alles gepast heb, wat ik wou passen... Dus ik ga nu nog een keer terug naar die winkel waar ik die 2 kleedjes heb gepast en ik ga vragen of ik die 2 en er nog een paar mag passen...
Pfff, moeilijk! En zo een beetje teleurstellend, want ik lees hier ook dikwijls dat het het 1ste kleed was of het 3de dat ze gepast hebben... Dus ja. Bij ons zal het dus niet zo zijn en zullen we er eerst een deel meer moeten passen :)!
Doei en moed niet verliezen!
Groetjes
Sharon
|
|
Miranda
|
26-10-2010 13:06:51
Hallo Joke, Erg triest .. .dat je niet eens een jurk passen? Hoe moet je dan het gevoel krijgen. Wij hebben aardig wat jurken hangen in een maatje meer. Dus als je echt op een leuke/ gezellige manier een jurk wil uitzoeken dan horen wij het graag. We werken ook in de avond uren. op onze website kun je ons aanbod bekijken. Wie weet zit er iets naar je gading bij . www.verkoopjetrouwjurk.nl
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|