Terug naar overzicht
Ik had 'Saartje zoekt de liefde' van Isabel Abedi en uitgegeven bij Abimo. Normaal gezien vind je dit ook in de bib. Wij projecteerden de prenten op groot scherm, zodat iedereen in de kerk alles kon zien.
ik heb heel veel aan deze site gehad: http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_voorbereiding_viering.pdfIk kreeg het door van een vriendin die het op haar beurt kreeg van de pastoor. Het is een algemeen document(pdf) voor het maken van je misboekje.Staan zeer mooie teksten in!!! Groetjes Elke
Hallo Sofie, ik zou voor een ander verhaal gaan dan wat de mensen altijd horen. "Raad eens hoeveel ik van je houd" en "Saartje zoekt de liefde", zijn mooie verhalen, daar wil ik zeker geen afbreuk aan doen! Alleen denk ik dus dat praktisch iedereen ze al kan.. 'n uurtje of twee door kinderboeken gaan snuffelen en komt misschien ander mooi verhaaltje tegen die je vast kan gebruiken. Wij gingen voor "Het land van de grote woordfabriek", super-mooi verhaal en idem dito bijhorende prenten! Moraal is eigenlijk dat "houden van" niet alleen in het uitspreken van die worden zit, maar bovenal in jouw gedrag (handelingen/non-verbale taal), welk ik dus des te mooier vond. Maar kinderen van nu zijn erg verwend met aanbod mooie kinderverhaaltjes, ga dus niet voor iets wat zovelen reeds gebruikten. ;)
Hey, wij hadden het verhaal over de mier en de eekhoorn van Toon Tellegen over 'missen'. Heel leuk! Ik heb je ons misboekje gemaild. Groetjes, Tine
Tine, zou je mij jullie misboekje ook even kunnen mailen? Ben volop op zoek naar leuke en mooie teksten... Alvast bedankt! sofiehufkens@hotmail.co Groetjes, Sofie