Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum Cossmo

24-10-2010 11:40:29
Hallo allemaal,

Voor het kostuum van de bruidegom viel het oog op volgend ontwerp van Cossmo. http://www.bruidspaleis.nl/collectie/cossmo/afb/_MG_0414.jpg

Dit kostuum vind ik zeer mooi en zeer naar mijn zin.

Weet er soms iemand of dit kostuum ergens goedkoper te vinden is? Kost nl. rond de €975, enkel kostuum 3 delig zonder hemd enz...

Of iets in dezeflde stijl ofzo?

Lien en Angelo

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 4043

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik24-10-2010 12:00:43

Hey Lien,

Bij De Witte Duif in Leuven verkopen ze Cossmo. Misschien kan je daar even horen?

nog veel succes met de voorbereidingen.

groetjes

sofie

Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik24-10-2010 13:58:32

hey, mijn toekomstige heeft dat kostuum twee weken geleden bij 'la barre' in zottegem gekocht. enkel het kostuum kwam op 895 euro. hij heeft wel nog de das van 75 euro er ook bij genomen. Mijn trouwjurk zelf komt vanbij 'het bruidspaleis' in nederland (zie uw link) en we kregen daar ook korting op de herenafdeling omdat ik mijn kleed daar had gekocht. maar omdat we de kostuums voor de heren bij 'la barre' huren hebben we daar ook zijn kostuum nu gekocht. groetjes mimi

Giovanni

Meld misbruik24-10-2010 17:55:06

Je kan steeds even kijken op onze website: www.carbonella.be

We hebben een gelijkaardig "grijs gecentreerd pak". Deze heb je slechts aan de helft van de prijs. Al onze herenkostuums zijn minimum 110's van kwaliteit.

Groetjes,

Giovanni

Lien en Angelo

Meld misbruik24-10-2010 18:57:30

Beste Giovanni,

Waar zijn jullie gelegen? Dan komen we eens langs.
Op de website vindt ik niet veel foto's terug. Hebt u eventueel een foto van het pak?

Groetjes Lien

Tineke
23-4-2011
 Meld misbruik24-10-2010 20:39:51

bij "De Waele" in sint-niklaas verkopen ze ook Cossmo
www.kleding-dewaele.be

Giovanni

Meld misbruik25-10-2010 22:38:56

Beste Lien en Angelo,

Onze showroom is gelegen in het centrum van Gent (Prinsenhof).

Contacteer ons gerust voor een vrijblijvende afspraak op contact@carbonella.be

Tot binnenkort,

Stijlvolle groeten,

Giovanni

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info