Terug naar overzicht
Hey Lien, Bij De Witte Duif in Leuven verkopen ze Cossmo. Misschien kan je daar even horen? nog veel succes met de voorbereidingen. groetjes sofie
hey, mijn toekomstige heeft dat kostuum twee weken geleden bij 'la barre' in zottegem gekocht. enkel het kostuum kwam op 895 euro. hij heeft wel nog de das van 75 euro er ook bij genomen. Mijn trouwjurk zelf komt vanbij 'het bruidspaleis' in nederland (zie uw link) en we kregen daar ook korting op de herenafdeling omdat ik mijn kleed daar had gekocht. maar omdat we de kostuums voor de heren bij 'la barre' huren hebben we daar ook zijn kostuum nu gekocht. groetjes mimi
Je kan steeds even kijken op onze website: www.carbonella.be We hebben een gelijkaardig "grijs gecentreerd pak". Deze heb je slechts aan de helft van de prijs. Al onze herenkostuums zijn minimum 110's van kwaliteit. Groetjes, Giovanni
Beste Giovanni, Waar zijn jullie gelegen? Dan komen we eens langs. Op de website vindt ik niet veel foto's terug. Hebt u eventueel een foto van het pak? Groetjes Lien
bij "De Waele" in sint-niklaas verkopen ze ook Cossmo www.kleding-dewaele.be
Beste Lien en Angelo, Onze showroom is gelegen in het centrum van Gent (Prinsenhof). Contacteer ons gerust voor een vrijblijvende afspraak op contact@carbonella.be Tot binnenkort, Stijlvolle groeten, Giovanni