Terug naar overzicht
Ga eens kijken bij de Inno. Mijn moeder heeft ook maat 48 en zij heeft daar bij het merk Nitya een heel mooi ensemble gevonden. Ze hebben daar verschillende merken voor grotere maten. En de verkoopsters waren heel behulpzaam.
HeyOp vitaya geven ze regelmatig reclame van damesboetiek Phaedra, kleding voor een maatje meer, en dat ziet er wel heel mooi uit. ik weet wel niet waar de winkel juist is, misschien opzoeken via de site van vitaya?Alvast veel succesVicky09.09.06
Hoi,Ik weet niet van waar je bent, maar ik kan bruidsmode Steven in Torhout wel aanraden. Mijn mama en zus zijn ook wat zwaarder en hadden ook al heel wat winkels gedaan. We zijn vanmiddag langs geweest bij steven en die mevrouw zal zelf iets maken voor hen. Je kan in de prijs zelf kiezen. Zij zullen elk 500 euro betalen voor een rok, top en stola en mijn zus een kleed en een jasje. Je mag zelf kiezen wat je wilt en in welke stof. We waren wel wat aan de late kant(trouw op 31 maart) maar die mevrouw zei dat het geen probleem zal zijn. Kijk er al naar uit om volgende week het resultaat te zien.Hopelijk vinden jullie ook ietsDavine
mijn ma heeft maat 50 en werd gekleed bij ann & john in eindhoven
in diepenbeek bij Couture Josette ...in hasselt bij Quadra Donna ...als je dit bij google in geeft, vindt je ook wel iets denk ik
Marie-Fleur in Lier misschien?Wij gaan volgend weekend ook eens kijken, er zijn opendeurdagen op 16-17 en 18 maart.