Terug naar overzicht
ik ben in augustus 2010 naar een trouw in alta ripa geweest (feestzaal alta ripa en niet troika) en dat was dik in orde goede en vriendelijke bediening, zeer lekker eten, mooie locatie
Hallo Stefanie, Dank voor uw reactie... Ja ik had ook een goed gevoel van de zaal en tot nog toe heb ik enkel positieve reacties gehoord. Toch jammer dat we nog moeten wachten tot in 2012... Waar gaat jullie huwelijksfeest door? Groetjes Sylvie
Ik trouw volgend jaar in Alta ripa (in zaal alta ripa). Ik ben er zeker van dat het daar zeer goed is, daar ik er al verschillende trouwfeesten heb meegemaakt, alsook oudejaarsavond heb ik er 2x gevierd. Het eten is er zeer lekker, de bediening is zeer goed en het is een prachtige zaal. groetjes Ilse
Hallo Ilse, Dat stelt mij al wat meer op mijn gemak :-) Wij hadden daar graag in september 2011 getrouwd maar beide zalen zijn al volzet, Spijtig... We gaan hoogwaarschijnlijk wachten tot 2012. Met hoeveel personen avondfeest zijn jullie? Wij zouden eerder opteren voor Troika daar we maar met een 170 personen zijn. Heb je die zaal ook al gezien? Heb wel wat schrik dat het krap gaat zijn in die zaal... Bedankt voor de raad.
wij zijn zo een 2 jaar geleden naar trouw daar geweest Was in de zomer Mooie tuin om daar receptie te laten doorgaan. De mensen die cava dronken werden goed bediend, degene met fruitsap veel minder! 1à3 keer?!? Het eten was in orde (maarja dat kiezen de trouwers zelf) De maïtre niet zo tevreden was...hij zei dat wij rustig moesten zijn - dit op een trouwfeest? Dan wilden vrienden vd trouwers zo een powerpoint tonen, maar dit vlotte niet en ze zeiden: "je mag nog 1x proberen" en dan is het gedaan...MAAR alé het is toch feest vd trouwers? Mijn ouders zijn week ervoor naar trouw daar geweest en zij waren wel tevereden Te zien welke maïtre je hebt zeker?
Hallo, Oei dat is inderdaad wat minder positief... Ja hopelijk hebben we een andere maïtre!!! Ik wil toch ook wel een swingende avondfeest met heel veel ambiance. Het mag absoluut geen stijf feest zijN.